6.7.09

kisah BABI



penyakit babi itu telah merebak sampai kat kawasan umah aku, Menara Polo. So, kat sini aku nak kongsi kn apa yg jadi hari tuh......


aku: hmmmm.........
awek cina kedai saloon yg buat muka blur: knapa itu?? ada orang sakit ka?
aku: tu da berbungkus tuh, SELSEMA BABI LA TUH
awek cina kedai saloon yg buat muka blur: (ngan muka marah + xpuas ati) apa u kata??
aku: SELSEMA BABIIII..... kan da siap berbungkus ngan plastik cam CDC tuh. nak ambik pesakit la tuh.....
awek cina kedai saloon yg buat muka blur: bukan BABI la!!! H1N1 la..... mana ada BABI!!! (ngan nada yang tinggi pitchnya)
aku: ok.....(dan aku blah)- dalam hati aku, kat m'sia jer poyo pakai nama H1N1. kat berita dari CNN sampai JAZEERA semua pakai SWINE flu, xpakai la PIG flu....hahaha..... tp mana ada orang pakai H1N1..... poyo pakai nama saintifik....... camtuh, baik cakap nama semua penyakit nama saintifik diorang sbb WHO da istiharkan....haahha........ mentangla menteri kesihatan tuh makan babi, xnak panggil selsema babi, aku tau diorang takut sales jatuh sbb org xder selera nak makan babi....hahahah


now, click kat ayat nih utk konspirasi pasal nih plak...jeng jeng jeng......

adiosa...

No comments: