13.6.06



nihla video yg menjadi perbualan hangat kat youtube..hehehhe...mmg kreatif ar budak MMU yg bua video nih....hijab babe!!!!

yg bestnya ada video ini juga mbongkari btapa ada gak kaum hawa yg bodh agama nih.xcaya tgkla debat kat coment tuh.bukan aku nak hina,tp realiti.mak aku pn kaum hawa,so aku xda niat cakap org pompuan nih smua bodh agama.aku cakap ada jugak (maksudnya sesetengah) kaum hawa nih yg bodoh agama (bukan smua k)

so,setelah aku buat research stakat yg aku mampu n tahu,pemakaian tudung nih wajib.pasal tutup muka nampak mata tuh plak actually bukan wajib.klu BERSOLEK, yup kena tutup muka tuh sbb elakkan fitnah.bukan apa,kekadang org cam aku yg ada skit ilmu cosmestic sbb blaja dr mak nih tmbah plak mulut nih mmg laser tahap 22 petala langit,mmg akan komen la pompuan2 yg suka solek sana solek sini.dedah san dedah sini n secara xlangsung aku fitnah ar dia jugak tuh....aku tahu salah tp buat gak...lemahnya iman nih..:(

so,dlm islampn pompuan kena tutup semua melainkn tapak muka n tngankn.so klu pakai tudung tuh insyaallah dpt pahala.xyah la make up2 muka tuh sbb yg original tuh sentiasa terbaik.minah2 arab kat sinipn,klu barang kosmetik nih diorang xpandangpn.paling tidak pakai celak mata.tp bila mata ini bertentang mata ngan diorang,masyaallah....mgigil lutut nih.sapa yg xpernah tgk mmgla cakap aku menipu.da rasa baru tau!!! tu yg xtutup muka tu (biasanya yg nih jenis anak dara xreti make up2 lagi) tgk lagi hijab da buka.ada skali jer aku tgk..mmg cun giler ar...nasib ar aku toleh cepat2,klu x bleh tangkap leleh aku nih....cantiknya ciptaan tuhan.biasanya yg da kawin akan tutup muka sbb kan perhiasan seorang isteri hanya utk suami dia.nih tidak.tgk mak datin2 tuh.dhla tua.make up nak nampak cambest,tp xsedar org kutuk2 kehuduhan dia.tu pn kira fitnah gak tuh sbb mana tau dia mmg huduh.tp klu da tau huduh xyah la nak vogue2.bukannya Allah kat sapa yg vogue tuh masuk syurgakn????

smpai sinila dulu ringkasa berita kali nih.maaf andai tersilp kata.xleh tulis pepanjang sbb hati tgh sakit gile cam kena sembilu...:) adios......

No comments: