19.1.05

Slamat Cuti

hari rabu....ari nih klass xda,so aku pun ambik pluang nih mengupdatekan info2 baru aku kat dlm nih. ari nih klass aku akan berakhir utk memulakan cuti raya haji n utk kali pertama aku akn beray drumah bakal mak mertua aku,actually aku rindu amat pada Enn.da lama aku tak jumpa dia. lgpun skang dia tak chat n aku risau xda org nak jaga dia.sementara aku dpat cuti ni, blehla aku melawat n jaga dia......baru2 nih dia kena demam paru2 n operation dia kena tunda 2nd of Feb plak......walaupun ati nih makin ari makin risau, tp aku yakin Allah maha mengetahui, mungkin ada hikmah nyer perkara nih berlaku ke atas kami. hidup nih mmg banyak misterinyer, lagi bnayk misteri dr misteri alam nih (pd akula) bila aku kenang n pk balik, bnyk benda blaku ke atas aku samaada ia coincidence@aku sngaja melakukannya........

paperpun, ari nih kul 4 lbih camtu aku akn bertolak pergi K.T n dalam kul 10 aku akan bertolak plak pergi johor. doakn aku yerk? maybe dlm pagi esok aku akan samapai umah org yg aku sayangi....ari tu kami borak ttg masa depan, dia nak kawin dalam 2013,iaitu tahun dmana tarikh lahir kami dgabungkan,time tu da ada umah, kete n harapnyer idup masing2 da stabil. aku plak, harap dapat awal skit, xdala menangung rindu ajer, lagipun, time tu kalau xda aral aku dah start kerje n ada duit sendri. da mampu tanggung anak org n buat anak sendri.......heheheeheheh.....angan2 kena ada beb,baru ada motivation utk jadi lebih maju. ok la sampai sini dulu.tulis panjang2 nnt xda isi plak di isu yg lain.saper yg mbaca ruangan aku nih, doakanlah kbahagiaan aku yerk.......bnyk lagi rintangan yg menanti kami.......Adiosa!!

No comments: