30.1.05

Study Week

Assalamualaikum....lama rasanyer (mmg lama kot) tak nuis kat sini. lama gak tak ekspressikan perasaan yg mbuku skian lama...actually skang nih study wekk n aku busy skit kat bilik dtmbh plak ngan kemalasn diri ini utk mngunjungi suatu tmepat bernama RC.ari nih pun sbb ada fall in aku rajin la menaip dsini....kang diam kang ada plak y merindu...(muhaahahaha...prasan best yg mcipan) apa citernyer pun skang ni? aku tak bnayk ambik tua sgt sejak akhir2 nih mmandangkan sini ssh nak daptkn info terkini(biasala jauh dceruk + mlas nak ambik tau) skang org kecoh ngan permulaan liga malaysia n liga england. aku sokong Man U cam biasa namun Cheasea seolah sudah mula mnampakkan bibit2 johannyer..nak buat camana, dah rezeki diorang......
baru2 nih kecoh kes seorang isteri yg berkahwin ngan seorang pompuan yg ngaku laki.....aku ikut icter nih sbb nampk cambest n menarik(tmbahan plak rakyat malaysia) nama awalnyer diakui ilah Maznah n kini sopian. banyak citernih bleh baca kat metro..akhbar harina paling laku skang nih..........(malas ar nak citer panjang, ramai bratur nak guna PC nih.)
apa lagi yerk? khamis nih aku akan mulakan xm dalam subjek Thermodynamic, subjek yg cambest tp banyak giler tbabas rumus yg aku kena aplikasikan utk dpat mnyelesaikan ssuatu prob. anyway, hidup tanpa cabaran apa gunenyer yer tak? sama la cam aku dcabar dlm ksah cinta ini....hohohoho....sambung lain kali, ADIOSA!!!

No comments: