3.2.05

Thermodynamics

assalamualaikum....1st day final xm aku ari nih.1 down n 2 to go. paper yg paling ssh (pd akula) tp td berkat doa makmak,enn,adik,kwn2 aku dapat jwn ngan smooth jer.Alhamdullilah smua berjalan lancar tanpa ada paper masalah.mungkin usaha aku yg 1 % tu mbuahkan hasil yg lumayan 1 ari nnt. insyaallah......

aku bersyukur lagi skali pd Allah yg mbuka ati aku utk stady pd topik yg kuar jer n Alhamdullilah aku dapat jawab.harap doa aku utk scorepun termakbulla jugak.pada mereka yg mdoakan kjayaan aku,aku ucapkan trimasan bbanyak.......aku harap aku xkecewakan harapan sesapa terutama mak n enn.....

esok ngan lusa ari cuti utk bbudak alam n pd aku,persediaan utk 2 lagi peaper amat penting, so aku mybe cuti halfday aja kot.lain day aku kena stady maa....never under edtimate the easier paper or ur will regret....kata2 aku ambik dr diri sendri..heheheh...paperpun doakan utk paper math ngan mechanic aku ahad ngan isnin nih yer? insyaallah aku akan bg yg terbaik utk semua.....adiosa!!

1 comment:

@zk@m said...

semoga sayang....dpermudahkan menjawab setiap apa dugaan idup