10.2.05

Gerak Khas 3

assalamualaikum...hari nih (smalam la kira nih da kul 3 pg dah nih) aku bwk adik2 aku tersayang kuar jln2 n isi masa yg aku ada ngan diorg sbaik mungkin.aku tau aku takder banyak masa,so aku kena isi masa yg ada ngan sekualiti yg mungkin.....aku asalnyer nak tenangkn fikiran jer jln2 kat tman KLCC,tp bila adik2 aku buat muka manja nak ikut, aku rasa cm sellfish plak,so aku bwakla diorang jln2 wlaupun aku sedar agak lewat klu nak bwk jln2 ngan kedai banyak tutup nih. paperpun yg penting adik2 aku seronok sb aku xsuka tgk org yg aku sayang muka cam tak ckup asam garam khidupan jer.......

so, nak djadikan citer,aku kuarknla duit saku yg dsimpan nak guna utk beli brg2 pg UK (aku janji ngan diri sendri xnak pakai duit org lain) utk bwak adik2 pg jln2 ngan tempat best yg thampir,KLCC.jln2 bawak pergi mkn yb mahal2 skit janji diorg senyum puas.lasr skali bawakla diorang pg tgk citer yg diorg suker,asalnyer nak usha citer shaolin vs evil cmtu,tp dah onuh plak! so, tukar ar citer gerak the movie 3......best ar gak tp aku tak brapa usha sgt sbb tgh busy main sms ngan enn sampai abis kdt n citer abis........adik2 tsnyum seronok,aku tumpang kbhagiaan diorang.....

time nak balik, aku jumpa ngan lean n awek dier,tak sedarpn klu dier x tegur,tp xborakpun,awek dier cam xsuker jer lean tegur aku,so biarla....ntah2 ennpn sama gak,tp biasa enn mst main aci nyorok klu aku pg tegur kawan2.....pk balik klakar gak sayang aku yg sorang tu.........balik kdt abis xle plak nak sms ngan enn....da smayang smua aku dudk dpan tv sampai ttido.....bangun usha hp rupanya enn ada miskol n anta sms......mula best,skali ada plak sms dia yg takbest skit.kawan dier nmpak aku kat kemaman lg,ntah camana aku leh smapai aku xtaula.........pastu bile aku kol dia da off hp n aku still kat umah xle tdo sbb aku risaula calon menantu mak aku tu pk bkn2......hai sayangku, andai dirimu mbaca ini, maafknla sy yer?jgn mrajuk yer sayang.......adiosa.....

No comments: