6.11.07

Herbalife

Salam lagi skali utk semua...:) memandangkn kak Yatt da tanya n cam berminat...:) so aku kongsi apa yg aku tahu n apa yg aku alami kat sini..... gmbar2 yg aku letak nih antara mereka2 yg telah menggunakan produk nih...:) ada soalan bleh call aku.

nih org yg menggunakan herbalife produk utk gain weight.biasa org yg kurus cam kak sheda tuh...heheheh....aku xjumpa lagi dia sb stakat nih xramai org kurus kat m'sia...kn M'sia nih negara paling gemuk kat Dunia...60% penduduk M'sia obes (termasuk yg menulis)

nih plak ada gmbar sblm n selepas....:) Murphy juga org yg mengenalkn aku pada produk nih n mengalami sendiri pengalaman dia. Oleh kerana kesungguhan dia utk menyihatkn aku (bukan sihat gemuk) so aku tertarik utk mencuba. alhamdullilah setelah mengantikan bfast n dinner ngan herbalife milk shake dtambah ngan minum air yg bnyk aku da susut sket....:) baru sminggu aku pakai tau....dia susut sampai 14kilo lepas 10 minggu pakai klu xsilap aku.....n aku harap aku berjaya menyusutkn diri aku gak....amin....:)

nampak awek nih??

n tgk awek nih...:) utk pengetahuan mereka org yg sama juga wellness couch aku n juga isteri kesayangan Murphy.kelahiran german n very polite.....dia juga mencuba produk yg sama.... so skang nih mbuat bisnes nih sama2...:) dr mereka aku inspire utk buat mencuba produk nih dsamping mengajak mereka2 dsekeliling aku utk mencuba mengimprovekn kesihatan mereka..:) dr mereka aku mengambil keputusan utk bersama2 ngan isteri aku utk buat jdkn ia bisnss kami so aku ada lebih masa ngan family dsamping sentiasa bersama insan tercinta...:)

Memandangkn aku akan naik kapal ahad nih n aku tetap tekad utk memulakan perniagaan nih, aku akan luangkn masa aku kat KL nutrition club esok bersama beberapa teman yg berminat n buah ati aku...heheheh (insyaallah klu dia ada masa), n klu xder aral aku nak buat shake party khamis mlam bersamaan hari cuti deepavali...:) stakat nih adala baru 2-3 org yg nak join,so aku nak la ajak mereka2 yg ada masa terluang utk join ramai2 bawak sanak saudara dtg n bleh kita buat wellness check a.k.a kiter punyer current kesihatan...:) n utk kali nih xyah kuarkn duit utk join.dtg try shake buat check badan. klu kuar duitpn minyak n parking kot...sorry xleh buat kat umah aku sbb mak aku cakap malu umah aku selerak n dia xsihat....:)

klu sapa2 berminat jgn risau. aku bleh jamin pasal servis dia sbb Murphy n Manja (pronounce MANYA) akan buat follow up cam dia buat kat aku.andai aku ada kat M'sia aku yg akan monitor kalian tp bila aku atasa kapal dia yg tolong buatkn. to know more msj me n i'll call you!!!

c u at the shake party!!!

No comments: