3.11.07

20 dAYS OF night


Assalamualaikum...:)
Dah agak lama ak xlayan citer antu kat panggung wayang nih sbb org "tu" xnak teman aku pg tgk sbb aku walaupn muka nih ganas,tp ttap iman nih nipis jer.....:( tmbah plak smlm aku tgk tengah malam......heheheh......nasibla xder sakit jantung....hehehhe

Best ar citer pasal vampire yg prgi alaska,most southern of the world bilamana time winter mereka akan menyambut hari malam tanpa siang selama 30 hari....heheheh..... hero plak josh harnet......budak2 pompuan suka la......Psst...Anuar Zainpn suka gak...hehehe...smlm duk sebaris ngan aku tp pindah sit depan maybe sbb aku n adik2 bising sgt sblm start citer...muhahahah..... padahal kami xlayanpn dia......

pada aku aku bagila 4 bintang ngan lakonan n keseraman citer nih....hehehe....dia memula jer terkamjat,tp bila da tgk pontianak sundal malam (nih baru sundal malam.....30 hari malam...hehehe) dah slow balik da dengupan jantung tuh...hehehe..tp dnasihatkn kat kak shida n Umie2k utk tgk time org xder la sbb nnt diorg jerit lagi kuat dr Vampire..silap2 vampire takut lagi kat diorang...muhahahaha...!!!

so,berita terkini program diet aku...hehehe.....alhamdullillah smlm aku timbang pakai penimbang digital kat KLCC tuh aku da turun 2 kg lagi...syukur padamu ya Allah....harapla balik kapal nih aku akan bnyk improve.....:) da sminggu da kurang 4 kila tp arini open haus plak....hehehe....kena control jwbnya nih...heheheh

SOALAN...:
Terangkn proses kejadian manusia?

JAWAPAN...:
Air mani LELAKI digabungkn dengan air mani POMPUAN maka terjadilah SATU TELUR. Tulang djadikn dulu, kemudian organ dalaman dan organ luaran. Maka terjadilah satu TUBUH....

Soalan dr aku......"dik, nih satu jer telur jd...mana lagi satu telur????" (sambil aku n mak tergelak2 smpai ilang suara nih dlm kete...hahahaha)

xder jawapan sbb adik kesayangan aku nih dah diam n berpeluh2 duk kat dlm kete....muhahahah......tu la org suruh study xnak....kan jd SATU TELUR je.....klu study dptla LAGI SATU TELUR.....hahahahahah...sampai sini jela sitkom utk harinih....ADIOS!!!

No comments: