8.7.08

Kecewa

aku baru baca satu citer yang berlaku behampiran umah aku.....tp dlm 6 minit ar gak naik kete. tp semalam rakyat malaysia yang dbangga banggakan hanya melihat seorang lelaki ditikam depan mata tanpa meghulurkn bantuan. ini menjadi bukti betapa kecutnya hati rakyat malaysia. aku juga maybe akan jadi begitu jugak andai ada dtempat kejadian. namun begitulah rakyat kita.begitu jugalah kerajaan kita. kita berani xbertempat. aku guna perkataan kita sbb aku juga termasuk dlm list nih...hehehehe

kesian pada insan tersebut. dahlah kita hanya memandang tanpa pertolongan, kini dah arwah dahpn. apa nak jadi ngan negara kita nih?? makin hari makin korup, makin hari makin miskin. aku xpelik andai satu hari nanti malaysia akan jadi negara paling miskin rantau ini andai keadaan nih berterusan......lu pikirla sendri!!!

p/s: nih ada cabaran saiful pada anwar..hehehe.... ada bran gak dia nih. klu da gila kuasa.......click sini

No comments: