9.7.08

Post Shake Party

Salam semua....heheheh....
Pada yg hadir ke shake party aku, aku ucapkn ribuan trimas sbb sudi hadir.xramai pn yang hdir tp aku syukur ada insan yang buka mata utk jaga kecihatan mereka da ok da. lagipn dpt jumpa balik coach aku yg support aku utk jaga diri utk menjadi sihat....heheheh

gmbarpn aku xsempat ambik sgt sbb dr kul 3 smpai kul 6 xder sapa yang hadir....kul 6 then ramai datang.tq sesangat kat kak meera n sodep n kawan kak meera,kak CT...cam honda CITY..muhaahaha...lawak jer...:) syuku n trimas pada kawan2 mak yang hadir aunty sam ngan aunty kat....nama moden depa...hahahahah

so, nih gmbar2 yg sempat diambil oleh Kimi..... bakat foto family aku...heheh




satu gmbar menceritakn beribu bahasa....adiosa!!!

1 comment:

@zk@m said...

aik??? ramai org yang buat shake party that y you read somewhere else kot...heheheh