18.2.09

Last Weekend

salams,

weekeend yang busy giler last time. actually nak pos lepas dapat gmbar2 aktiviti cam biasa dilakukan oleh shai....hahahah....tp dah nak ujung minggu da nih xderpn gmbar2 terbaru.....tensen dibuatnya so celoteh ajala ......

sabtu,14feb
dalam orang lain duk lupa tuhan n mengagungkn hari valentine termasukla stesen2 tv yang xreti nak hormat agama rasmi kita iaitu islam dan menderhaka pada suruhan agama, (xder plak khir toyo mahupn sultan2 lain murka sbb melawan laranagan Allah, maybe diorang lupa kot diorang tuh insan hina gak, yang ada cuma pangkat jer, silap2 seneraka ngan aku) aku plak ngan bergaya seolah YB (bak kata e-one) menaiki kete sentra e-one menuju ke umah Qhad n menyertai rombongan cik minah masuk meminang kekasih hatinya yang da lama bercinta itu, kak leha...:) 

kami, kawan2 menyiapkn hantaran kek dan buah2han dan yang paling lawak skali kek tuh aku bleh tersalah tulis plak msg dia.......apa aku tulis tuh biarla ia menjadi tanda kejahilan aku dan mereka yang mengetahuinya....hahahha.....

gerak seawal kul 9 pagi menuju ke kampung jawa berjumpa ngan family qhad bfore dlm tgh hari gerak menuju ke umah wakil pmpuan di sg. panjang...... mmg padan ngan nama dia panjang perjalanan kami tuh smpai mulut e-one xleh nak cover da!!!! hahahah...... walau bagaimanapn alhamdullillah kami sampai dlm kul 3 ke 4 petang n dlm kul 5 kami trus pulang sbb da lewat sgt da....malam tuh nak main futsal lagi....hehehehe

mmg memenatkn hari tuh, namun malam tu main plak futsal ngan kawan2 yang pernah diculik oleh lanun somalia n sprti yang dijangka, mereka hidup aman jer dlm tahanan tuh badan siap naik berkilo kilo lagi....hahahah.... n aku menyekor hatrik dlm gam  tuh sbb yang lain da letih...heheheheh

ahad 15hb
nih adalah hari petronas grand final 3 on 3 basketball. sapa yang minat ngan ashraf muslim xpg mmg rugi sbb dia juga join pertandingan nih n best part ialah mereka memenangi game nih!!! tahniah ar sbb dpt suport ramai giler. kesian aku tgk team yazir tuh...... aku rasa yang suport team dia cam aku sorang jer....tu pn bila team ashraf bagi 3 point ngan aku aku skali teruja...hahahahah...... actually aku xmasuk bertanding sbb kali nih nak tgk game n blajar apa yang patut, sometime you need to back down a little bit to understand things (tell this to the leaders) 

paperpn, tahun nih mmg gempak ngan ada super series yang mana national player pn bleh masuk.malah ada cameroon player pun main gak. cumanya dia kalah sbb teamate dia yang lain xteror cam dia....hahahahaha

pertandingan kali nih gak aku dapati bnyk team2 yang akan menyertai liga bukan cina (NCBL) yang akan berlangsung xlama lagi hadir utk memanaskn badan before liga start. hehehehe..... dan aku masih lagi dipersimpangan samaada mahu buat team atau x sbb orang aku xcukup, tp rakan muda nak sponsor aku janji aku bleh buat team yang power n komit....komit yang leceh sket tuh sbb bukan pro n bnyk yang power2 da masuk team sedia ada. namun ngan bakat yang aku ada dlm mencari bakat (budak2 salak penah cakap aku pandai cari budak2 terer main) n melakukan something di luar dugaan mampu melakukannya. the different is the will power...heheheh

sampai sini dulu entri ini.


we don't have to be better, we jst have to be great!!! <- my word of wisdom on thingking BIG

adiosa!!!

2 comments:

romzi seli said...

Bro,

apa yang ko tulis atas kek tu? nak gak aku tahu....

@zk@m said...

hahahah...... malu seh nak ucap....

biasa kek orang tulis slamat bertunang n nama orag bertunang, aku tulis "semoga cepat kawin" pastuh letak nama aku n kawan2!!! hahahaha...malu siot!!!