4.9.03

heppi belated merdeka to all

huh!!!! hari nih tinggal 2 hari jer lagi aku nak memulakan kemerdekaan sementara aku dr alam nih. aku nak cuti mid semester commerce hari jumaat nih tp aku balik lambat sbb aku ada futsal game.kali nih doakan aku menang kali nih yerk? pastu aku ingat nak pergi perlis plak tnegok adik tersayang yg slalu gaduh ngan aku masuk nasyid kebangsaan.......aku doakan dia berjaya !!!!!! bleh aku tumpang gembira ngan kejayaan adik aku yg sorang nih........insyaALlah.........

apa aku buat merdeka hari tu? aku ada projek best n its is top secret!!!! kalau citer tak rahsialakan? tp mmg best la projek malam merdeka nih sbb kali pertama aku sambut lain dr org lain........yes!!!!! merdeka!!!!!! apsal aku tak join bebudak kelas aku pergi klcc? antara sbbnyer sesak n aku tak suka super sesak camtu...pastu tak best sbb mata sakit biler tengok benda yg aku tak suka tengok.......pepahamla kan...aku dah malas nak kritik lelebih sbb takut nanti kena kat batang hidung sendri sapa malu? aku juga.....

tutp kes!! nih citer tak bestnyer...aku jadi defaulter plak hari nih memandangkan aku balik lambat dulu n hari nih aku kena membasuk satu bangunan!!!!! makkkkkk malas nyer nak buuuaaaat!!!!!!! kurusla aku pasnih jawabnyer!!!!

oh yer, lupa nak cakap.....selamat rejab......Alhamdullilah, hari nih kalau selesai, aku berjaya menghabiskan 2 hari puasa didalam bualan rejab nih.........harap iman aku kuat terutama dihari cuti....skang nih bilk aku dah ramai yg buat puasa sunat.lagipun, kitorang dah bleh bangun sahur n kekadang time iman kuat aku blehla gerakkan diri nih buat qiamulail.....Alhamdullilah..........namun aku sedih sbb tak mampu nak buat tetiap malam sbb tak ada cinta pada tuhan cam yg bro rafique cakap dulu........sedih nyerla bila pikir2 balik......

apa lagi yerk? takada paperdahkot........oh yer, semoga berjaya kepada semua kawan diluar n semoga berbahagia didunia n di akhirat..........amin......

No comments: