24.12.03

Merry Keris mas....merry keris mas...hohohoho

salam hari natal utk semua yg menyambutnya.aku baru abis gayut ngan ketul n erna td.sajer jer tanya kabar ngan kawan2 aku.erna ada masalah nak luahkan persaan dia kat org yg dia suka, so aku bgla nasihat n ambik tau citer ketul skit2.jgn slah paham, aku takder paper yg tersirat dihati nih sbb mmg sekarang nih hati nih dah jd stok terminator dah..........ssh ooo nak masuk melainkan ada black war greymon........hahahahahahahah.....

td gak aku balas mail mahfuz. dia kata blog aku nih makin jiwang.....yer ker? entahla.aku citer apa yg ada dlm ati aku jer. apa yg dapat aku sampaikan aku sampaikan ajala, yg tak dapat sorryla...top secret!!!apa yg baik sapa yg baca ambikla, yg tak baik....pahamla sencored kay???

apa citer hari nih?aku ada beli novel baru. yg sedang proses pembacaan sekarang nih tajuk dier "dominasi tebrau"best gak pasal perjuangan kaum hawa dalam memartabatkan budaya malaysia dimata dunia. aku rekemenkan.lagipun novel nih menang pertandingan sastera.tak cayer? check at ur nearest bookstore. then aku beli novel penulis feveret aku ramlee awang murshid. citer baru dia.aku tak sure lagi mesej dia,tp ia berkaitan ngan cinta. yg aku ingtla ayat dia "aku akan teruskan hidup dengan cinta aku" som sort like that la............

kay satu rahsia yg aku nak cite kat blog.sejak akhir2 nih, aku tido dah tak lena n setiap kali aku pejam mata benda yg paling aku takut sure akan datang.aku banyak kali bermimpi mengenai saat2 pemergian aku.kelmarin aku mimpi aku kena campak ke laut. then semalam aku mimpi dalam dunia ni tinggal aku sorang jerdi tngah2 lautan.......aku tak sure mesej dia. maybe mimpi alaf baru tp andai benar masa utk aku dah sampai aku harap sangat sapa2 yg aku ada buat salah maafkan semua dosa aku. aku takkan jumpa doktor sbb aku tak suka senyuman di bibir aku dihapuskan dengan mendengar beberapa ayat dr seorang 2 doktor.biarla ia hilang bersama nafas aku.............yer, aku tak pernah citer kat sapa2 aku pernah masuk wad n menderita sakit selama 2 minggu tanpa diketahui apa penyakit aku. time tu makanan aku hanyalah morfin utk legakan aku n tidokan aku utk beberapa jam.itula kali pertama ngan kali terakhir mak akan menangis lihat penderitaan aku. well, benda dah lalu. aku still kena lalui hidup nih ngan semangat yg baru setiap hari. kal ho na ho.........hahahahahah....mahfuz baca mula la kutuk aku jiwangnih....lek mahfuz, aku bukan sorang yg suka simpan dalam ati. walaupun aku insan yg sentiasa bahagia, tp still tak dapat lari dr masalah.ia akan sentiasa datang n datang n continuosly datang kat aku.selama nih mmg aku banyak lari dr masalah smpai aku menyesal.n kawan aku blog nih ajala.oh itu masuk aku tmpat aku luahkan perasaan aku yg romantik nih........ kawan2 yg lain ramai......dulu aku selalu pikir, org yg paling banyak ketawa, gelak, sindir org semua nih tak pernah ada masalah ker yer? sekarang aku sedar.dlam menghadapi konflik identiti dalam usia remaja nih,aku dah try mcm2 watak, tp aku suka aku sekarang,dulu n selamanya......soalan yg aku tanya dulu aku jawab sendiri. org camtu la yg paling banyak masalah nyer.just sometime something got to be a secret.thats all.

N slalu nak tanggung masalah sorang2. cam aku cakap kat erna, what will happen next is what we doing right now.so, jgn buat silap. aku cuma dapat mbantu, tp yg buat n ambik keputusan hanya diri sendiri. maybe satu hari nnt aku akan jd hantu internet...hehehehe.....leks lawak jer..........oh yer, pada kawan2 aku, hentikan linangan air matamu.simpanlah ia utk menangis dihari bahagia mu..................esok maybe last aku akan bebel kat blog nih ntah2 malam nih......so, adiosa!!!!!

No comments: