17.12.03

tobey menulis lagi......

salam semua.......aku lupa nak citer pengalaman aku yg best kat tempat benama dusun eco resort,janda baik, pahang.nama "janda" tu macam ada pompuan mantap jer kat sana kan? tp habukpun tarak.!! ni kalau enn tau dia mest i sukanyer sbb aku takder can nak mengatal.......

well,kat sana aktiviti aku yg utama ialah, nyanyi,main,makan tido.......itu jer....takda ceramah2 mbosankan smua tu, smuanyer nyanyi makan, main jer......4hari 3 malam buat aktiviti cam tu tp hasilnya mmg best......dr persengketaan antara batch n ego tinggi kiotang semua, semua jd sama je level dia......so, dr ada gap, kitorang jdi kawan yg saling menghormati.......mmg aku nasihatkan korang pergi ker camp tu.banyak aktiviti best yg penuh ngan muslihat yg mesti kita pikir sendri.......dia bg klu n then buat aktiviti, pastu cari makna tersiratnya........oh, fasilitator plak yg utama ada 2 org jer tau.sblm nih, kemain banyak abg2 n kakak2 fasy, tapi kesanyer adala 2 minggu paling lama. tp yg nih aku yakin yg akan dsemat dalam ati aku nih sbb banyak benda yg aku dapat dr ayahanda, staff usai n co cam pak daud, pak ucu, paktam yg banyak kenakan aku,staff shin n sataff makyin. mmg best takda tekanan apa yg diorang rancangkan!!!!...

well aku puji lkelebeh kang ta kbest gak. so sampai sinila dulu. ada rajin nanti ana tulisla lagi.....

No comments: