14.3.05

new week new story

assalamualaikum...stelah sminggu dri ini dcini.....banayk yg aku tgk,baik n buruk.yg menentuknnyer smuanya dri ini....all the weekend aku jln2 kat newcastle nih.pergi tgk st. james park smalam ada FA Cup Toon lawan the spurs.........ramai giler umat manusia smpai gerun aku tgk kuasa bola kat negara nih..........i also do some shopping at the weekend,well just bought some to use and an England jersey for sourvenirs........actually aku xplan nak kuarpun smalam,tp cam frust jer xdapat lpeas rindu dhati nih,aku pun jln2 ar tgk dunia yg tuhan ciptakn,maha luas......alhamdullilah,dlm jln2 tu aku jumpa sorang mamat india dr malaysia.actually aku tgh cari jln,xsangka gerak ati mbawa aku berjumpa ngan org malaysia.banayk dia citer,ada ramai lagi dia kata kat sini tp cam ada kampung diorang ar,aku nak gak pergi tgk2,tp memandangkan aku nih sendri kejar masa sbb masa tu dah petang,n kena balik utk diner(klu x balapar 1 mlm tau!) so takat borak2 ajala.....mybe klu ada masa lagi aku akan join dia lagi utk minta pendapat.lagipun dia da master da kat kawasan meytropolitan nih........okla nak pergi klass, jaga dri masing2,assalamualaikum.......

No comments: