17.3.05

when somebody talk good bout ur country

assalmualikum....well,some days ago.......aku ada klass ngan lecturer electric aku.dia pernah pergi malaysia n admirer gielr ngan tempat kita...dngar mmg best n bangga sbb dia siap puji lagi budi bahasa org kita.maknanya walaupun ramai org kureng ajar (pada mat aku ar) still ramai lagi org yg baik ati kat malaysia kita.......yg best dia suka makan kat mamak (sama cam aku) tp aku pun rasa malu gak bila dia kat dia disapointed ngan org kita yg suka giler makan kat KFC, MCD n sebagainya.........btul la kan?bnyk2 kedai mkn yg best2,nasi kandar,nasi lemak,kerabu semua,ayam KFC yg sembelih sebarangan tu gak menjadi pilihan (termasuk aku ar gak sbb dlm tu ada air cornd).......paperpun,aku harap lain kali dia datang melawat aku nak bawak dia jln2 kat kampung2 aku n tunjuk plak makanan tradisional keluarga aku cam ikan keli masak gulai ulam ker,ramai xreti makan apatah lagi masak.......

da lama aku duk sini,skang da masuk spring kat sini......so kureng ar skit sejuk n banayk ar bunga2 cinta menyinari alam nih......alamak aku nak kena kuar ar,tempat nih nak tutup....chow dulu...adiosa...........

No comments: