13.2.07

ibu

esok 14hb feb.....aku xtau knapa kemana aja aku pergi usha2 aku nmpak org2 muslim n terutama skali muslimah .pening aku memikirkn bila org2 islam masih menyambut hari valentine sedangkn dlm islam, cinta itu sentiasa ada dlm hati n tiada hari khusus.bukan seperti kehidupan org kafir yg ada hari khas utk menyambut hari percintaan mereka yg dsebalik semua itu ada kisah tragis lagi menyakitkn utk kita umat Muhammad saw.....

skang aku keseorgan dlm umah nih.....rasa sunyi plak diri nih.biasa ada mak marah2 tegur2 n borak mak.....sejak smlm aku duk sorang kat umah rasa sunyi plak....heheheh..biasa ibu yg rindukn anaknya,nih anak plak lebih2....hehehehe....munkin btul kata org aku nih manja sgt ngan mak aku.....heheheheh..... kelmarin aku dengar mak meluahkn rasa bersalah dia xleh nak bg sepenuhkn kasih syg kat kami 4 beradik.....munkin mak trasa dulu aku tegur dia time skool apa kejayaan aku dpt aku cuma dpt merasai gembira itu berseorgan tanpa ada parent dkeliling aku utk mberikn ucap tahniah...heheheh......tp aku tau mak da buat habis baik utk aku n adik2.....dugaan itu akn hadir bila Allah menyayangi hamba2nya...:)

aku da janji ngan diri aku walau cmana sakit ati nih,aku akan cuba ceriakn hati org2 yg aku sayang esspesyilnya mak aku....aku suka tgk mak aku senyum bila aku buat lawak,suka tgk mak aku gelak bila kantoi layan citer Heena n Jeet....heheheh...dulu mak marah giler aku usha citer hindustan....skang dia plak layan drama lagi...heheheh...skang aku taula bakat nonton hindustan tuh kat sapa....heheheh.....tp aku tetap lemah dlm isu pujuk memujuk....aku gagal pujuk mak aku bila air mata dia menitis sedih....akhirnya aku sendiri sedih krn xmencapai misi n visi aku....:( cmanala nak jd anak yg soleh nih???



ok abis kisah layan perasaan..:) skang nih tgh layan natasha 2...heheheh..cmbest plak citer nih.ker aku tertangkap cintan ngan fasha sandha tuh???? konfius2...:)

No comments: