23.2.07

Update!!


assalamualaikum,salam jumaat.....

new entry with new layout!!! hahahahaha.......cmnih baru ada rasa cam ceria skit blog aku kot...hehehe....bangun pg td dibuai rasa cinta xtahu nak buat apa,aku pn cam biasa mengbloghopping n meng-update my beloved blog.....(klu ikut kata nurul blog nih nama dia beylina...hehehehe)

sorry to my fwen esspecially chot sbb lama aku xupdate...ntah kenapa sejak 2 menjak nih hikmat malas alam semesta aku dah meningkat ke 1 tahap yg aku xsangka2....hehehe....munkin nih akibtnya jarang2 muhasabah diri...:) lgpn bnyk masa aku layan feel jer n jln2 tgk wayang...hahaha....panggung wayang kt KL nih da jd cam rumah tumpangan aku dah....muka aju jer kuar masuk...kekadang bukan aku tgkpn citer,pg tidur sbb aircond dia mmg best giler.....grrrr....sejuk giler!!!

ooo...qoute of the day dr aku ari nih utk semua...:) "cinta itu hadir tanpa diundang,cinta itu pergi tanpa dihalau..." jgn dbenci cinta,jgn dhina mereka yg dilamun cinta......:) kadang2 dkala kita berseorgan tanpa teman,hadir si dia yg istimewa.......:) ada org yg aku tgk bercita2 xnak bercinta,n cakap lagi 6 tahun baru nak cari cinta,tp dlm sekelip mata dirinya dilamun cinta...:) siap shorten period kawin lagi tuh!!! hahahaha....dunia,cinta memang misteri..:)

sampai sini dulu update aku...heehehe....nak pergi solat jumaat.....adiosa!!!

1 comment:

@zk@m said...

maakkk.....tunggu lama2 apanya...lampu ijau mak aku xkuar lagi...lampu merah jer...hehehe