10.10.07

Celoteh Ramadhan

Salam Ramadhan semua....:) dalam penghujung bulan mulia nih aku nak kongsi gmbar2 yg baru aku ambik dlm sehari dua nih.....ada gak gmbar awek cun..muhahaha..jangkit ngan chot...:)


sapa xkenal awek nih...sajer memulakan celoteh ngan gmbar makcik n awek utk nampakn positng nih cambest...muehehehe.....baju tuh cantik dia pakai so aku ambik la gmbar dia....tp dlm 2 jam kemudian dia pakai baju yg hooottt plak!!! tp sbb Allah sayangkn hp aku,xleh plak ambik gmbar dia time hot sbb abis bateri..muhahaha....dia dtg ngan family utk tunjuk cmana masak kek n jual baju2 dia....ada bau dia lagi kot???

haa....nih gmbar chef wan aka bapaknya serina tuh ngan anak laki dia aka bonzer....hehehe...mmg besar lengan dia tuh.....aku nak dtg dekatpn takut...hehehe....tp dia mmg cekap masak cm bapak dia gak......:)



smlm aku jumpa mamat nih (igt nama dia) tgh baca kitab suci al-quran...sapa kata time kerja xleh buat amal kn??dr duk sajer pandang awek pakai baju seksi-seksa n mulut kuar kata hina nista (nasihat utk diri sendri) baik duk diam2 baca quran...dpt gak pahala kn
waktu aku ambik gmbar dia nih mmg candid nih....dia xsedarpn sbb bz mbaca...tp bila ada org dtg dekat dia akan layan tetamu tuh n buat kerja dia........org camnihla yg menjdi contoh org islam yg baik bukan MELAYU yg baik....org melayu xpernahnya baikpn...kes rogol bunuh,rompak,ckpla apa semua bnyk melayu kn???

then malam tuh berbuka kat Hertz Chicken Buffet....mmg puas ati makan ngan RM17 sorang mmg berbaloi sbb dlm 2 jam tuh makan la apa korang nak makan....mcmam2 masakn ayam dia ada goreng spicy,original bakar.....nasi ada gak,sayur ada gak skang baru aku tau knapa sodep ngidam...hahahah

pergh...adala dekat 8 ketul ayam masuk perut aku smlm...sapu bersih ngan sahur skali nih...hehehe.....ohyer,makan kat sini ada syarat....klu xabis kena bayar ganti rugi.so xleh bawak kak sheda...hahahah....


tetamu aku utk fasbreak kali nih...bonda yg tercinta n adik2 n aweks nih pn aku jemput gak...ajak awek sendri xnak dtg....heheheh...lawak jer... nih aweks e-wan kawn aku yg kantoi kuar dating bila aku ajak dia kuar jln2..last2 kena makan ngan family aku...insyaallah xder aral n jantan yg cam boya,mereka akan diijabkabul tahun depan...moga kalian bahagia..amiiinn..:)

nih la e-wan..:p... dia skang ngan dulu xsama.....dulu cam org KOREA (kata awek dia time kat UK) skang cam BELON Korea jer..muhahah...diapn dah perut maju kedepan...heheheh....kuat gak makan..bausla xmbazir..:) dia nih bnyk ajar aku time atas kapal aku...bnyk kali gak layan angin aku bila xdpt balik..hehehe..sabar jerla.....aku xtau mana dia pg lepas berbuka...ko jgn buat bukan2 wan.....setahun jer lagi...muhaahahah

adinda aku yg kontrol bila ada awek....hahaha....awe ewan sblh dia jer....nasib badanla lapar bila balik umah..muhahaha....kontrol lagi.....tp dia paling sopan santun la..bagus2.....mana tau akak tuh ada adik pompuan yg cun kn knkn??...xkan aku berbiras ngan ewan kot??? xnakkkkk....

sampai sini dulu pameran hartanah,eh pameran ramadhan aku...nntkn pameran shawal..muheheheh......adiosa!!!

No comments: