31.10.07

Silent Reader

Br nih aku dapat panggilan dr sorang silent reader tanya knapa xupdate blog aku nih....heheheh...mana dia dpt ntah no aku....???

xkisahla....aku bukan xnak update,tp aku sendri bz ngan aktiviti harian aku...:) n juga aku baru start program diet aku (chheeewah) yg baru 3 ari nih....heheheh...alhamdullillah aku da turn 2 kilo ar gak.....insyaallah akn ada improvement... nnt kat bawh aku citer lagi....:)

lagi 1 kebusyan aku ialah aku sibuk praktis utk game basket aku hari sabtuh ari tuh.kami target nak menang actually sbb nih kali pertama aku team up ngan kwn baik aku n our best student....heheheh.....kami bawak 3 team, aku hakuna matata A, team skool mate aku hakuna matata B n team adik aku n kawan2 Hakuna Matata C. walaupn kami team paling kuat banding team lain,tp kami telah lawan ngan badi kami team Outlaw.sekumpulan pemain dr afrika n paling aku teruja sorang tuh bermain utk pasukan Cameroon n aku berpeluang utk mengawal dia...heheheh....abis cramp semua otot2 badan aku dari tapak kaki smpai leher aku sbb nak celen dia nih dari segi lompatan n body.mmg aku klah teruk totally tp ia juga buat aku semangat utk lawan dia lagi..........

walaupn kami improve dr segi scoring attitude ngan kami ber-3 dapat me-nyekor, namun
xdpt menandingi speed mahupn stamina mereka......sabar,aku akan improve lagi tahun hadpan.itulah azam aku.utk memenangi team nih!!! alhamdullillah kami menang 2 game pertama ngan score 20-0 n 9-3...kira ok la....last kami tunduk pada Outlaw 14-5 n aku masukn 3 gol dr 5 tuh namun ia xmencukupi utk kami....:(


HERBALIFE
Yup!!! ia adalah product baru yg aku try tuh utk improve idup aku nih.thanks to Murphy n wife Manja(prononouce ManYa) for indtrodue me to this product.kerana kesangupan murphy utk tunggu depan tandas buat aku tertarik utk join.n kerana dia bagi aku try dulu n proof by numbers than aku berminat.....3 hari aku dpt lunch free utk minum Milk Shake n Mix tea free....hehehe...syukur berat aku turun 2 kilo....:)

Td aku baru balik dr Herbalife introduction dr org2 yg dah lama (xderla lama sgt baru 2 tahun masuk M'sia) tp mmg best asspecially dengar talk dr Dr Idrus (one of the founder of Multimedia University) yg sanggup behenti kerja sbagai CEO because he have the money but not the live....:) then kerja nih gak fleksible. first you must be the product...maknanya kita kena pakai dulu n buktikn baru bleh ajak org lain join......then kita ajak org lain join kiter ngan jual sbgai produk...heheheh......masa kerja plak klu part time cuma beberapa jam sminggu...cam murphy my sponsor dia klu xder paper kerja dr kul 12.30 sampai 2.30 ptg (time lunch) ari kerja n holiday ari cuti.yg bestnya dia buat ngan isteri dia...so mmg best sbb more time with family....xderla tinggalkn anak bini berbulan2 cam aku nih.....hehehehe

so,dkesempatan aku ada kat sini, aku nak promotela gak sesapa yg nak test aku bleh try buat shake party with FREE wellness analysis (aku cadang nak buat kat umah jun nnt....muhahahaha...tp tuan umah kena stuju n aku kena minta tolong sponsor aku....muheheheh)yg akan measure kiter punyer body fat,bone mass,metabolic age n memacam lagi....cam aku umur 23 but body aku berumur 47 but after 3 day turun 46...hehehe....alhamdullillah....:) ohyer,shake party nih free jer n produk nih bleh gain weight gak tau!!!

nih yg aku dpt paham la,ia bukan turnkn berat bdan kita ngan mbuatkn kita lemah tp ia mberikan kita nutrien yg cukup utk badan n menggunakan protein utk aktiv n mebakar lemak dlm badan....so mmg berkesan la....HAN's yg misteri skangpn da hensem (n kurus) ...heheheh......akupn baru tau dia pakai produk yg sama...heheheh


nih la bentuk shake dia klu buat cencantikla....heheh

so,sapa yg berminat just give me a call,aku try tgk apa yg aku mampu buat n apa yg aku bleh tolong...heheheh.... insyaallah andai ramai yg jd custermer aku bleh la aku bhenti kerja kapal....heheheh insyaallah.....:)

2 comments:

Anonymous said...

ko main kat mana?

https://www.periksakata.com/ said...

https://www.periksakata.com/