8.10.07

hari ini dan semalam

Semalam hanya kenanan, sejarah buat pengajaran, hari ini merupakn penentu,keputusan segala perancangan manakal esok adalah angan2 yg dirancangkn....:) syukur alhamdullillah aku dpt menghadirkn diri ke majlis bebuka kak masy n msjbox ngan slamat pergi n slamat gak aku pulang.....:)

semalam (majlis berbuka kak masy@KLCC)
yg hadir dlm 8 org jer.ramai yg xdpt hadir sbb maslah memasing.kali nih gak aku dpt kenal teman2 baru dlm dunia blog.ada gak yg feymes2...heheheh....penganjur masy semestinya dtg,then kurzz the only aku kenal yg pernah jumpa.then ada ND the photographer....hehehe..camera dia mmg best.....then ada sham,acai si budak jawe,anne n mya..last skali smpai...heheheh

klu ikut sejarahnya, aku smpai dlm kul 6 la gak,tp sbb sorangpn aku xkenal,then kurzz plak xreply sms.fening gak kau tawaf food court tuh mencari meja yg ramai org.....igtkn kami jer yg ramai,meja lain pn rmai....punyala blur aku dekat 1/2 jam pusing2....dah nak giv up dah rasanya cam nak jer makan sorg2....hahahah..then nasib baikla chot to the recue bg no masy....heheheh....akhirnya jumpa ngan depa n makan2...hehehe.....

then semua da balik lpas sessi bergmbar cam artis,aku still maintain kat klcc pg masjid assyakirin utk solat jemaah n layan mcm2 ektiviti kat sana.....da solat aku duk lepas sebak rasa ati aku nih bila masuk situ......rasa cam banyak jer dosa aku....heheh mmg la aku bnyk dosa...tp aku tenang tgk ramai nya umat islam menunaikan solat terawikh n then ramai gak yg menyinarkn hari mereka ngan qiamulail siap bwk tilam toto lagi tido kt dewan bawah masjid yg ada air0cond tuh...hehehe....best2 nak gak aku try nnt....hehehehe,.....

hari ni(xderla hari nihpn.....posting lambat...hehehe)

majlis bebuka di kunang2 kunang plak aku pergi....hehehe...walaupn agak jauh,tp aku gagahkn gak la sbb cadangan asal nak kenalkn kak ret ngan abg joe codename: "hans" heheheh.....tp nampaknya dia tetiba ada plan lain plak xlh nak dtg......klu xbleh tgk kak ret memanja n gorat...muhaahahhaha.....!!! nak buat cmana, rezki xder..heheheh.... klu aku citer bnykpn cm xbest gak sama jer kot ngan kak sheda,kak ret n shai.....so tekan jer kat shai sbb kak sheda n kak ret bukan semua bleh masuk kn kn kn .....heheh

4 comments:

Unknown said...

bestnya...maaf xdpt dtg hari tu..

@zk@m said...

xper....org demam xleh paksa hehehe

Anonymous said...

Hey Azkam..nice to meet you...nnt lepas raya bleh lepak lagi ramai2..hihi

@zk@m said...

bleh2...xder hal punya!!!