2.9.08

Nutrition Club

Salam semua,

sorry lama mediamkn diri.....kini aku agak bz ngan projek nutrition club aku yg kini sudah mula dibuka.  masih lagi bersama company idaman aku yg sama Herbalife tp disini aku mbuatkn tempa utk 3 benda utama:

  • minda: di klub aku nih minta akan dikongsi ngan info2 nutrtion baru yg aku tahu or orang lain tahu so dpt tmbah ilmu.
  • badan: mandapatkn makanan yg sempurna n kenyang sambil menaiktaraf kesihatan badan.
  • rohani: bersosial bersama positive thinking people so hidup ini akan sentiasa ceria. majoriti rakyat malaysia mereka yg berfikiran negatif n suka mnjatuhkn org lain.

so, disini aku bukan aja akan memastikan mmber club ambil makanan herbalife hari2, tp aku juga menyediakan system utk melatih n memotivasikn semua member. dengan ini insyaAllah cita2 aku utk mengadakan sebuah club di setiap kampung akan tercapai...amin....

so, mari ikuti perjalanan kisah nutrition club aku nih...:)

setelah selesai dicuci,vacuum n letak sytem saliran...hehehehe lama gak proses nak cuci nih sbb kerja sorang so outcome dia sket jerla.tp alhamdullillah aku berjaya mbersihkn n aku puas atila gak sbb dr bfore cam tmpat penagih lepak jer...heheh....siap ad aircond lagi tau!!
then balik jer dr traning rus aku buat konsep n go with it!!! kat sini aku akn buat training n knapa aku buat nutrtion club?? sbb Herbalife bukan MLM biasa. herbalife mengenai tolong org so nutrition club adalah konsep yg sempurna utk aku tolong org....duit?? bila kita buat kerja bagus org akan bayar kita. kiranya kita dbayar melalui berapa bagus servis kitala...:)
alhamdullillah walaupn xramai tp aku da improvedkn kesihatan 4 sekeluarga...... dr jaran2 pergi toilet skang nih da snang n lawas. yg ada alergi skang da xyah pakai ubat2 mahupn vitamin. what u eat is what u became. alhamdullillah..... so aku buat la nutrition club day yg kecik2 punya jer utk meraikn. trimas pada yg hadir...:)
but bad news i can't up load the picture for nutrition club day....hehehe.....next time ok??? semua kawan2 semua jemput datang ke club ku n bersama2 aku maju khadapan...:)

4 comments:

cheetah said...

congrats syg dh ade own nutrition club! :)

@zk@m said...

tq2...muaahhh!!

zaty said...

ohh...
how on earth did you lose 30kg?

@zk@m said...

laaa..... easy maa... makan makanan yang sihat, hidup ngan siaht n happy2 slalu!!! hehehe