18.6.03

salamz to all the blogger......

kabare? waras???.......hehehe...aku skang dlm kawasan jajahan PAS, kat terengganu utk berjumpa balik guru2 sekolah rendah aku,kwan2 lama aku n semua yg aku dapat remind balik dalma memori aku... sekarang aku kat rumah wan zulkarinain,geliga. dia br ambik aku dari skolah lama aku kat sekolah rendah sultan ismail *sekang jd sekolah kebangsaan...* tujuan aku pergi sana td nak ucap trimas kat semua cikgu2 yg pernah berjasa kat aku dlm mengajar aku erti ilmu n mendidik aku asas2 ilmu sehingga akujadi cmni skerang nih.........

kebanyakan cikgu masih ada,n banyak juga yg dah jadi arwah n aku sedih tak sempat jumpa diorang utk kali terakhir..... n aku bersyukur sbb masih ada guru2 yg kenal aku lagi cam cikgu marina, cikgu zainon.................bila tengok diorang camtu rasa pilu sangat ngan diorang yang tak pernah kenal erti letih dlm mendidik anak bangsa............ kalau bukan diorang yg didik aku, ntah camana aku sekarangnih kn apa la future aku skang nih..........trimas kat semua cikgu2 yg pernah ajar aku n kat arwah cikgu baharia n cikgu zubir, semoga kalian tenang menghadapi alam barzakh............

sampai sini la dulu........ wanzul dah siap mandi, so aku plak kena mandin bersiap nak pergi umah dee mintak belas dia blanja makan lunch...........adioasa..........

No comments: