19.6.03

sambung yg semalam......

aku pergi melawat kawan baik aku.......dee@nadiah...... dia masak *sebenarnya mak dia yang masak... dia dah mals sejak masuk u ni* n seppanjang petang dia kena kaw2 kututk dari aku yg mmg dah lama tak kutuk dia ngan bf2 dia tu........... ksian dier,penuh ngan kisah2 cinta yg mampu difelemkan n kalau ditayangkan confirm tak laku kat m'sia tapi kat india tapi kena ada letak lagu best dr udit narayan.............. paperpun trimas la banyak2 kat Dee yg melayan aku ngan baik n tahan ngan semua kutukan2 aku ngan wan zul......... semoga bahagi ngan hafiz yg dicintai itu.........

aku pergi tengok umah baru dee. mmg lawa. design cam umah kat US.design sendri yg bapak dia buat. camtik sangat la tu. akupun plan nak buat umah sendiri....so bleh mintak bapak dia buatkan design n dapat super diskaun...!!! tinggal nak cari tanah n insyaAllah tak ada aral lepas 4 bulan aku start kerja aku akan mintak abah bayarkan secara ansuran dr duit gaji aku yg blum ada tanggungan n dr aku guna buat bpoya2, baik aku pergi beli tanah,keta n buat umah......smua dah plan beb..... n insyaallah tak ada aral aku stop jd mariner nanti smua dah setel n start kerja akt darat n kena biasakanla bayar ef semua.....so, kena kawin cepat n elak cukai pendapatan.........doa2kanla plan aku nih jln cam yg dirancang atau jadi lagi baik dari yg aku rancang..............amin........

cakap pasal kawin, aku teringat kata2 Dee, dia kata nak kawin sebaik kuar dari utp tu...??? punyala terkezut aku ngan kata2 gadis moden cam dia tu........tapi pk balik ada baiknya jd camtu.......dapat elak kan dia asyik tukar partner.....sian kaum adam yg cepat sngat terpengaruh ngan rupa dia yg banyak skill tu n bewrtuah btul sapa yg dapat tundukan ego dia tu nidup bahagia sampai akhir hayat........*nanti nak tulisla kisah cinta pandang pertama dia.*

sampai sini dulu.....aku nak pergi kejar bas nak pergi nalik k.l........semoga Allah sentiasa merahmati perjalanan au n hidup aku........rahmatkanlah aku dengan hidayah mu n sucikanlah jiwaku..................

No comments: