28.8.03

salam merdeka buat semua anak merdeka.......

alhamdullilah....... akhirnya dapat gak aku usik lagi keyoard nih setelah sekian lama diri ini menyepi kerana kesibukan exam yg melanda hidup ini.namun lega ini hanya sementara, cukup utk memberikan aku masa utk diri sendiri da melakukan extra minat aku. maybe, semenjak dua menjak nih aku mmg sibuk giler ngan exam nyer, ngan program aku kena attendnyer, ngan assingment yg berlambak kena buat. namun aku bersyukur, aku mempunyai sahabat2 yg sentiasa membantu dan ibu bapa yg mmg sentiasa menyokong aku dr belakang............Alhamdullilah....

tak lama lagi merdeka. namun aku tak tau jiwa aku nih dah merdeka ker belum lagi. secara jujur mmg iman aku nih iman suasana n mudah giler aku budaya barat kalau aku nampak cambest! org tua2 pernah cakap, yg baik jadi ikutan, yg buruk jadi teladan........aku ikut yg baik ker yg buruk????

plan bulan rejab....
hehehe...kitorang satu bilik plan nak puasa suna t sebanyak mungkin utk rejab nih memandangkan ada banyak hikmah nyer. tambahan plak ramadhan nak dekat. tp aku tak tau aku mampu buat full month ker tak memandangkan aku kalau hari cuti cukup lemah.........tp aku nak try gak *at least aku trylakan?*sekarang ada banyak positiv progresiv yg aku nampak walau hanya berlaku dalam komuniti bilik aku jer. kalau dulu kat alam nih yg aku tahu buat puasa sunat helmi sorang jer...........pastu aku join in , sekarang ada abang, mail, man*tp kekadan sekerat jer*, shahrir, bebudak 1st sem.......aku ras bersyukur sangat bila benda camtu berlaku.............Alhamdullilah...........

plan merdeka
aku ada plan bestnyer merdeka nih!!!! tp tak bleh citer sbb takut tak jadi nanti, akula manusia yg paling frust skali dikala merdeka nih nanti!!!! so, yg berkenaan, nantikan kemunculan aku!!!!!!

apa nak citer lagi? oh, futsal merdeka tu tak jadi pergi.....bagus gak, bleh masuk plan aku yg lain........yg bestnyer, minggu depan ada inter college.....so makin berbara la aku nak tunjukkan yg player aku de very de buggy best!!!!

aku nak citer apa lagi? takda paper dah kot.......kepada farah ahmad yg nak pergi ker russia, jaga diri......flight dia ntah semalam ntah arinih.....namun, dimana saja anda berada biarlah iman sentiasa terpelihara........adiosa......

No comments: