1.8.03

salam jumaat buat semua......

hari nih satu hari aku layan blues cuba blajar pasal manusia dsamping dengar tazkirah ngan khutbah kat masjid asyakirin......... usta dia bawak topik keluarga bahagia n khutbah pasal tolak ansur dalam kehidupan.yg menarik minat aku dan dapat kongsi ngan kawan2 semua adalah tips utk memilih buah hati diberikan oleh utz tu time tazkirah....dia cakap kalau taknak salah pilih kena buat dua benda utk tau jawapannyer.satu adalah melalui istiqharah dan satu lagi adalah istisyarah.......istiqharah adlah meminta dengan tuhan manakala istisyarah adalah mintak pendapat org lain....aku rasa ramai bleh buat nih sbb nampak cam berkesan..........nasihat nih khas buat wanzul, nicknacks,aini, putra n semua kawan2 dan tak lupa utk diri aku nih yg serba kekurangan nih.......

td jalan2 kat klcc aku nampak farah ahmad, aku sebut nama dia pastu aku berlalu takut salah org, pastu bila aku rasa aku tak patut buat camtu kat dia,aku pun patah balik but then dia dah hilang.....sorry la farah, bukan aku nak menyombong diri, tp ego nih lambat sangat nak blah......kalau jumpa lagi, aku akan sound ko yerk.sapa farah nih? dia antara teamate aku dalam team bola baling. bezanyer dia team pompuan, aku team laki........bleh dikatakan keeper paling baik kat perak n banyak bantu aku utk shoot on target sbb aku bleh tahu mana nak shoot time game.citer pasal handball nih buat aku rasa red hot jer.....buat aku ingat kenanagan silam...dalam team aku yg first 7, aku, najmi, amri, k.a,peje,wak,azmin kama...........aku cam biasa, najmi skang kat koleh mara banting ambik medic n insyaAllah dia akan ikut kakak dia pg ireland gak kot sbb dia ada cakap camtu, amri plak kat utm rasanya, peje aku tak tau pergi mana, k.a kat matrik,wak pun lose kontek pas dia masuk matrik n azmin still kat matrik kelantan rasanya......mmg best team nih sbb bile main ngan diorang aku rasa cam bahagia sangat. kitorang main sampai takyah aku nak passing kena usah dulu. kalau bola jauh dr tangan aku, mesti ada org sambut..........mesti time tu bila aku toleh balik, mesti bola dah masuk gol....... tu yg aku suka sbb aku punyer posisi sbgai playmaker n nothing make me more happier than can makinggol for my team mate........... .kalau nak tua, luar padang, masing2 bawak kepala siap salah paham lagi.....tapi bila dalam padang, main cam tak pernah ada masalah n everything going smooth........time training, aku mmg spesel utk passing jer sbb ikut peje ngan amri,aku pass kat mana bola paling best spot utk score. najmi mmg speselist utk tarik oppenent n defense yg paling best dsamping lompatan yg paling tinggi. so, kalau aku terlepas bola, aku tak payah risau sbb aku tau najmi ada utk cover aku dan aku tau bola akan balik kat tangan aku.amri plak, dia punyer try mmg best.cantik!! dengan badan tegap dia, dia mampu main secara kras n lembut. malah, dia mampu kesan strategi pihak lawan n paling berkesan utk counter attack!!azmin, si pengganggu n sangat rajin menggangu tempo team lawan.dengan semangat stamina yg tak kunjung habis,dia amat berkesan di posisi tu. wak di winger kanan n peje di winger kiri plak tugas utk score. diorang cuma perlu tunggu bola dr aku n time diorang dapat bola tu, BOOM!!! trus ker gooooolllll!!!!!! hehehe...bila ingat balik, mmg aku rasa rindu kat semua tu....harap team futsal aku minggu depan dapat ulang perasaan aku yg dah lama merindu tu.............

heeeee......dah ngarut plak aku nih. sampai sinila dulu sebelum aku trus ngarut n ngarut lagi.......adiosa.....

No comments: