21.5.08

Baby Herbalife

Salam semua,
gmbar yg anda tontoni itu adalah bayi Herbalife..... dr dlam perut hingga kini menggunakan herbalife.....hehehhe.....CUUUUTEEEE giler!!! heheheheh suka tgk dia gelak n selamba jer bergmbar cam xder masalah....... nih nak ada baby sendri nih..!!!! muhahahah....sabar la kam oi, seru tuh xcecah kat kamu lagi.......muhahahahahha
Nih plak doktor David Beckam n yg pegang mic tuh bukan aku...tuh kurus sgt...dia buat questionare ngan kami sbb skang nih cutomer makin bijak so more soalan yg saintifik n dia ajar kami bnyk benda pasal produk nih n cmana best way for feeding baby this produk!!! muhahahaa...mmmg BEST!!! oh,orgnyapn hensem n humble....... n dlm tahun nih akan kuar cm paper work pasal produk herbalife so xder org bleh sangkal produk nih lagi.....:) xtau target org lain,tp target aku nak buatkn semua org ambik produk nih at least skali sehari n bagi McD,KFC tutup kedai sbb mereka xmbantu rakyat malaysia,tp buatkn rakyat malaysia mati cepat....ulang MATI cepat......choose, nak bayar duit mahal sbb masuk wad or makan makanan yg berkhasiat n a bit pricy......:)


Nih tgk mak aku muka bangga padt ambik gmbar ngan dia sebelah2.....aku xdpt sbb semua pompuan tolak aku,so aku jadi cameraman jer la....namun jgn risau,bangkok nih aku akan jumpa dia lagi, doktor Heber, Doktor Luigi yg ada nobel price winner tuh!!! muhahahah....xsabar nak borak ngan dia n ajar aku jd tough cam dia...muhahahahahaah

adiosa!!!

No comments: