14.5.08

sketsa puisi...:)

Salams,
Sorry andai ada blog yg aku da laaaammmaaa gile xmasuk, n pada yg selalu mengunjungi blog nih sooorrryyyy sgt2 aku xder update blog nih.....

jgn risau, xkan ku bersara dr arena penulisan ini kerana disini aku berhak mengatakan apa yg aku mahu katakan, kerana disini aku berada didalam dunia aku sendiri. dunia penulisan aku, gaya aku, kegemarasan aku n kebencian aku......disini aku menangisi nasib diri n disini aku membangga diri.

disini aku membina diri, muhasabah diri, melihat pada diri mana lebih n kurang n disini aku mengenali sahabat2 yg baik.munkin bukan sahabat susah senang, namun sahabt2 yg mbuatkn duniaku ini tidak sunyi. pada mereka aku mengenali jalan pergi kampung baru n balakong yg dulu aku xpernah dengarpn.....:)

seronok??? ya, disini aku seronok. aku seronok meluahkan rasa benci n puas. seronok berjalan n berkenalan. seronok mperli namun mpelajari.......:)

dan kini aku seronok melihat senyuman bonda n adik2....:)

adiosa!!

No comments: