4.5.08

Man Utd

MU akan menang lagi kali nih....heehhe.....aku xsmpat tgk game semalam namun aku gumbira bila tgk result MU menang 4-1....heheheh...ronado score lagi....tahniah buat diri beliau n maybe beliau akan buat record baru utk club itu......

semalam alhamdullillah aku dapat sedarkn 3 orang lagi mengenai penjagaan kesihatan. hehehehe....walaupn bisness xjalan seperti yg dharapkn, namun dpat memupuk kesedaran pada org sekeliling aku n mereka pada org keliling mereka menjadi satu kepuasan buat diri ini.......dan hari nih aku da bleh pakai baju adik aku saiz M....hahahaha...syukur badan aku bukan aja makin susut, namun aku makin sihat,insyaallah...syukur buat MU ya Allah, n syukur Kau mberikan keyakinan buat ibuku yg banyak berubah......syukur Alhamdullillah......

26 July klu xsilap aku Chelsea akan datang M'sia n ia buat aku amat2 marah!!! macamana M'sia bleh biarkn Club yg diterajui oleh org ISRAEL, dimanage oleh org ISRAEL n dimainkn oleh org ISRAEL bleh masuk negara nih???? apa xder kesedaran sifik ker FAM nih??? klu yerpn nak feymes bukan begini caranya!!!! pegi mampos FAM!!!

No comments: