30.5.08

blank

Salams,

AAAAAHHHHHH......aku xder idea dah skang nih!!! tensenya aku....bukan aku xder idea nak naip,tp xder idea nak naip something yg best!!! heehhehe.....tangan rasa gatal jer x update blog nih, namun apakan daya idea aku kini agak sensitif so luahan aku hanya dlm diri nih...... kira bernanah sengsorang la.

Namun ngan baik pulihnya HP aku yg cute tuh,aku agak senang hati sbb aku bleh bekerja semula....hehehe....ssh ati rasanya aku xbuat follow up kat cutomer sbb aku da dbayar oleh mereka utk itu....:) tq motorola servis...:)

ap erk aku nak nulis??? ohyer, Indiana jones n Narnia...dedua citer best tp aku more prefer citer narnia lagi. lagi bnyk lawan2...hahahah..... munkin sbb ia kisah 4 saudara kot....:) tp jalan citer dia mmg best ar pada aku...:)......paperpn adios ar dulu.......aku blank ar skang nih:)

No comments: