5.6.08

minyak....

skang nih kecoh harga minyak naik.....utk myvi aku yg kecik tuh klu nak isi full tank, mmg akan cecah RM100!!! giler ko apo?? aku stuju sgtla ngan kata2 kebanyakkan blogger yang BN skang nih bg HADIAH istimewa kat rakyat yang xmengundinya....hahahhahaha...sah la wakil2 BN akan pakai wang kita (rakyat) utk kete depa so xderla rasa pn.......... cuba semua staff kerajaan esspecially yang menteri n senator tuh bayar sendri duit minyak depa. senangkn?? bleh save banyk apa duit rakyat dr depa guna duit tuh utk bayar minyak ngan alasa kerja.......???? patutla perut depa buncit2 sbb dulu tok aku pernah kata klu perut buncit sbb makan dit haram.....patutla aku tgk perot Lah BODOWI tuh makin besar jer. memula aku igt ngandung, rupa2nya.......

nih ada sms dr blog seorang teman.......

Teleng; "Isi aa...Murah jer sementara tgh Sale. Hahaa...B_B_ betul...Pasni ada aa lain2 nak naik..."

Sonics; "Dah sejam beratur ni. Terima Kasih kerana mengundi BN. Terimalah hadiah utama utk anda. Teruskan sokongan anda untuk kayakan kroni."

Yatie; "B_d_h ah gomen ...menyusahkan orang!"

Nazri; " Aku tghari tadi dah isi. Lori2 aku sume tak jalan esok. Pak Lah tgh gelak2 kat rumah. Dia kan tau orang dah tak suka dia."

Hadi; " B_b_ ah Pak Lah, sume jalan jem siot, byk gile kete Q kat stsen, aku yg nak blk rumah pun susah. tggu pakatan amik alih je la, Takbir!

Kimi; " Haha...sejam boh nunggu td kat stsen minyak. Mam_us la lepas ni..."

Hehe...yang kata-kata kesat terpaksa aku potong sikit2...bukan semua kawan2 aku (mostly golongan muda) yang support Pakatan Rakyat sebelum ni. Tapi dengan feedback tadi, aku yakin semua dah sakit hati dengan apa yang berlaku. Masalah lagi besar sedang menanti, iaitu siri kenaikan harga barang.

so nantikan lagi protes besar2 seluruh negara...aku xplik ar klu ada yang kena tembak sbb minyak.....:)adios

No comments: