13.6.08

Shakes....


Salams,

Today aku buat walk n talk...actually xpernah berjayapn teknik nih sbb aku biasa aku walk the walk jer...:) (masalah malu nak tegur org n cakap "ko GEMUK")tp aku seronok sesangat sbb bleh jalan2 n tgk cara hidup orang2 malaysia nih....actually orang2 yang ada kat KL nih la...:)

Aku manage borak ngan sorang pak guard nih( memandangkn aku da malas nak tunggu perarakan tuh) dia buat luahan perasaan kat aku pasal harga brang...mmg sakit giler skang nih. akupn terasa gak bila minyak naik. cuma aku bnyk save sbb harga produk herbalife xnaik(alhamdullillah)...:) so every shake tuh selain bagi aku nutrition, ia mengenyangkan aku.....lagi skali alhamdullillah...:)

Dari aku minum teh tarik RM2 yang xsampai 200ml tuh n xsihat ( nutrition rendah,kandungan gula super tinggi) baik aku ambik shake..... baru teh tarik tuh. campur nasi lemak n kuih muih mahu cecah seploh ringgits. da sama ngan harga 1 shake kat umah aku..... n paling best lagi shake aku nih best!!! xderla best giler, tp best ar...tanya KAK MEERA....heheheh kan akak kan??
Future Plan
Aku igt nak buat umah aku jadi Exclusive Nutrition Club.bukan sbb mahal...:) tp sbb klu nak masuk umah aku kena bgtau dulu...heheheh...:) still dalam planning pasal system n everything, but skang da start dapn...... bila ada org nak lose or gain weight mmg aku jemput datang umah nak rasa low calorie n high nutrtion shake aku...:) xderla letak dalam cawan cantik cam gmbar2 tuh,(sbb xtentu lagi nak pakai jenis camana punyer cawan...hahahah) tp aku aku bleh janji ia sedap n xbrapa manis...:) n yang bestnya kenyang!!! hahahahaha

No comments: