10.6.08

Week End

What a wonderfull weekend.....

sajer start camtuh cambest... syukur alhamdullilah.... minggu lepas ngan harga minyak n barang naik(aku sket stress) aku plak bz ngan handling tiket aku ker bangkok bulan depan....heheheh da dapat da. aku bertolak pada 23 Julai kul 1340. disana aku akan berjumpa n blajar ngan mereka2 yang berjaya dari kosong...... harap ilmu yang aku dapat nanti dapat aku gunakan utk jadikan malaysia negara yang lebih sihat....:)

so, sminggu aku disana, aku kena tinggalkn bisness aku nih pada some1 else la kan? memula tensen ar gak sapala nak aku amanahkn kerja aku nih. and then adik aku fauzul bleh buat. tp xkan dia sorang jer kot? ngan study dia lagi. so sorang lagi ialah adik bongsu aku sudah mula berjinak2 ngan bisness nih (part time je) klu bukan sbb kat malaysia nih kena minimum umur 18 tahun, aku da bawak adik aku tuh join group aku. so bleh la dia dapat royali cam budak US yg umur 14 tahun da dpt beribu USD. yang bestnya dia punyer group cikgu2 sekolah n parent kawan2 dia jer...... bayangkn kita dipimpin seorg kanak2...:) jgn risau, budak tuh skang da 20 plus2 da n ksang da cekap dah pn. bukan ribu da.riban pn dapat...:)

so, amazingly, adik aku join Sucsess Training Seminar last Sunday. n dia duduk jer blajar xberganjak....:) brother, gua mmg repectla samalu...:) n dlm family dia jer yang ambik program bodybuilder...hahaha.... time aku balik perut buncit skang da ada 6 pack...cizzz mana bleh potong abg....hehehehe

aku plak, perjalanan aku masih jauh. sejak aku balik, aku cuma bleh tukar sluar aku dari saiz 36 skang saiz 34. .... aku target 28. so jauh ar lagi journey aku nih....:) so to as'ad, thanks for everything ur've done for me.....

Nih group Rizal skang...laju ar gak dia sebulan nih...:) syukur utk dia...:)mmg dia rajin n pandaipn. group aku?? xder lagi...muhahahaha... still open vacancy sbb aku xjumpa org yang seriously need my couching on doing this job part time....:)

ohyer, berkenaan harga naik, so nih apa yang aku jumpa around KL la.....teh tarik RM2!!??? giler ker apa teh tarik xsampai 250 ML tuh bleh camtuh punyer mahal....blum kira makan minum lain tuh......syukurla aku rasa aku kenal herbalife sblm minyak naik. aku buat kira2 balik, ngan shake yang penuh nutrition tuh n MENGENYANGKN, aku lagi save dr aku makan sesuka kat kedai n masak sendri. sbb harga barang mentahpn naik...

so kengkawan, dari u all ambik EXPENSIVE food yg xsihat, baikla ambik yang sihat. aku save bnyk la. sejak ambik shake nih, family aku da xambik langsung vitamin2 C ka, D ka....sbb semua da ada dlm shake tuh. so, give me a call if u want me to help u la...... org lainpn no problem. yang penting beb, malaysia makin sihat...jgn lupa umur purata kematian malaysia 50-55 tahun jer. n mari join aku sesama kita naikn had umur mati kita.....adiosa!! :)

No comments: