17.5.03

dah lama aku tak sentuh keyboard nih.bukan aku taknak update, tapi memandangkan aku sibuk ngan persiapan graduation day senior2 aku n jugak heri penyerahan kapal baru kepada ALAM, so aku tak ada masa nak updatte blog sebab semua blaku sepanjang dua minggu lepas.dari persiapan dan jugak hari yg dikaakan bersejarah itu. tambah parah lakgi, sepanajang dua minggu nih, resourcce center aku tu plak tak buka malam *aku biasa update mlm sbb ada banyak masa terluang* so bertambah frustla aku......then aku kena pindah bilek plak. so kena start dari basic la....... dari kemas habuk, sampai la mop balik lantai bilek tu..... 3 hari ambik masa sbb nak hilang kan bau entah apa dalam bilek tu dari bdk2 yg pakai sblm kami tu.... .*tuhan aja yg tau baunya...*

then, aku balik, ikut plak mak pergi genting.ada offer bilek! sapa nak tolak kan............ so aku enjoy la satu malam kat sana, main game apa semua n menghabiskan duit poket yg aku save sekian lama *cam biasa la..* dah puas main kitorang balik la.....sbnarnya parent aku nak buat cam family vacation jer, kira ok ar camtu. ada masa aku nak main ngan adik2 aku disamping didik diorang ngan caman anak uruskan masa utk enjoy n solat, bkn enjoy sampai lupa benda solat tu...........

No comments: