6.5.03

TAHNIAH ! ! ! ! !

hari nih aku rasa cukup bahagia.jarang aku gembira cam nih sampai lompat2 n berpeluh......hehehe....usaha dan titik peluh aku menampakkan hasil pada siang tadi. tak sia2 aku mendidik adik2 aku yg tersayang kat sekolah tu dalam sukan bola baling selama tiga tahun aku berusaha utk membentuk sebuah pasukan yg low profile, tapi hasilnya mmg gempakz..... hari nih aku rasa bangga sangat sbb sekurangnyer aku tak sia2kan masa aku kat sekolah hanya pada satu perkara n aku juga berjaya mbuktikan aku nih salah seorang "scary talent searcher"......... bila kenang balik, camana aku ambik budak2 form 1 masa tu perkenalkan sukan bola baling nih. semuanya kecik2 jer masa tu. ramai ar gak yg main mula2, tapi banyak yg tak berminat sbb ntah ar, aku nyer cara yg suka kutuk org kot time tu memang pedih pun *sampai budak pompuan ada yg nangis kena kutuk ngan aku, skang dah jadi star !!!* then sbb nak buat team pelapis time tu n aku plak presiden club yg hanya ada aku sorang jer laki, *senior aku yg laki semua dah kuar, tinggal aku sorang. team aku time tu plak aku pilih dari games yg berlainan ikut fungsi yg aku nak pakai *aku kena ar cari bakat baru sbb aku mmg berharap gilerz yg aku dapat melahirkan pemain bermutu tinggi......

then cari punyer cari, rupanya budak2 nih lebih minat main game lain cam bola sepak. kena ar plak pujuk ngan ayat yg insyaallah manis n aku janji kat diorang yg diorang ada can pergi jauh dalam sukan nih dr sukan yg diorang ceburi. alhamdullilah, tuhan bukak hati diorang tu n bagi aku can jadi couch utk diorg *aku dah start jadi couch time aku buat team aku lagi, tapi time tu masih merangkak lagi n still blajar dari senior2 aku n couch aku yg ada time tu, cikgu mokhtar n cikgu yasin*n alhamdullilah ar gak aku tengok org yg aku pilih mmg berbakat n menepati ciri2 pilihan aku. badan kecik, nampak cam budak belasahan jer *mmg time tu ramai yg kutuk aku poyo buat benda nih n tak yakin pun ngan kemampuan aku, so kena buktikan ar, mana bleh mengalah sblm ada hasil*

aku ingat lagi, time tu, yg menjadi base player kewek,paan, qisti,k.a,.....etc for boyz n lina,eja, sapa lagi yerk? *sorry tak ingat* for gurlz. aku ajar dua2 team skali n mcm2 taktik aku ajar dari biasa ke luar biasa. mmg nampak cam bodoh, tapi its fun........ spirit tu ada kat situ n hubungan aku ngan diorang makin rapat n alhamdullilah aku rasa cam adik aku ada kat situ *time tu adik aku jauh di t'ganu n jumpa sthn skali jer* .........alhamdulliah ar gak, pas 2@3 tahun berlalu, siang tadi aku dapat call, dua2 team laki n pompuan memang besar final peringkat daerah!!!! banganya aku. aku faham diorang merungut kat aku bola sekolah bagi satu jer nak buat train sbb frust ngan game lain thn nih sumua kalah....alhamdullilah, game handball nih mengekalkan tradisi yg team aku tinggalkan n hari nih aku rasa cam best sangat sbb berjaya didik diorang n dapat ucapan trimas dari anak murid aku. hehehe... aku harap tak masuk riak lagi nih....cuma kat sini tempat aku luahkan segala dihati...... kewk, paan, antara nama yg disebut utk boys, lagipun diorang memang besar!!! alhamdullilah......harlina, berjaya bawak team dia n score 7 dari 9 gol pasukan waktu final, its mean 80% accuracy ada. seperti yg dijangkakan. n tahniah kat keeper yg baru berlatih 2 minggu dan takut bola, time final bolos dua jer *syukurlah pada tuhan yg memberi kekuatan n keberanian...* kat boyz, tahniah ar gak berjaya naikkan nama semesti ngan serba kekurangan n kekalkan imej buruk aku bawak dari dulu, seminggu sblm game baru semua turun main...... yg penting trust ur teamate.....kewek,paan, qisti, K.A da keeper *semua anak murid ar nih.....tahniah sbb menang. ingat ar yg target kita tu, palng kurang 7 orang kena wakil negeri perak tau!! boyz n gurls.......... insyaallah...

alamak, panjang aku melalut.nanti sambung balik ar, kalau aku ingat ar. *nih akibat over gembira...selamt hari guru kat aku yg jauh di perantauan.......adios amigos sayonara......assalamualaikum....

No comments: