29.7.03

the busynezzz....

salamz smua.....sorry kalau pasnih aku agak lewat mengupdate blog aku memandangkan hidup aku kat sini akan dipenuhi ngan assingment ngan LCA..........kalau senang aku bleh la handle, skali soalan dia tahap cepumas kambing angkasa da..... tambah plak skang klass aku makin pack sbb masa aku dishortkan sbb bdk2 dlm klass nak ambik exam sblm raya.....tu yg buat aku lemah tu sbb aku cam tak konfiden jer nak ambik time tu sbb subjek aku sem nih semua subjek kritikal.......ya Allah, bantulah hambamu yg lemah ini......

merdunya bunyi si buluh perindu,
manisnya madu di atas dulang,
betulkah misscall tandanya rindu,
benarkah sms tandanya sayang?

hehehe...ak udapat idea nih masa aku dipaksa memenuhi jemputan bdk2 MMU pergi pertandingan pantun diorang sekadar memeriahkan majlis..... mmg bohsan sbb aku bukan minat manapun.....tengh layan2 boring tu, kuar la idea nih...sapa nak jawab silalah...*kalau berani la*........

sampai sinila dulu.......aku nak pergi sambung assingment aku...salamz smua.....adiosa

No comments: