7.1.06

26th Januari....

Gempak !!! Afdlin Shauki my feveret director n actor aka memulakan tayangan citer Buli balik 26th Januari nih....hohooh...n lagi skali aku xdpat nak tgk....isk isk isk....citer dia nih bnyk mesej tu yg aku suka tgk tuh...pada sesapa yg mpunyai minat yg sama ngan aku, mohla tgk ramai2.....tp time tgk tu jgn plak smpai pilih hari n masa yg xkena plak esspecially time solat.....isk isk isk...tgk moviepn kena jaga amal gak.....:))
so,apa yg aku tau ia merupakn sambungan kepada cite buli yg 1st2 dulu tp ni kira cam konklusi utk apa yg jadi dlm kehidupan Nordin.....kan bila kita tgk ujung2 citer buli dulu kita mesti pk apa kesudahan Nordin "boyot" ngan nasya azizkn???hohohoh...nihla kesudahanya n cam biasa citer afdlin ada yg tersirat dlm tersurat cam gak blog aku nih....hohohoho bestnya syok sendri!!!!

ohyer,sapa2 yg bleh dengar lagu tuh,aku letak lagu my mother dlm blog aku sbb aku suka dengar lagu nih.....ramai org da lupa kat mak dia bila da besar n lupa jasa mak dia...so melalui lagu nih la aku nak igtkn balik mereka2 yg lalai tuh...hohohoho........

da lama xlayan jiwangkn??akupn terasa nak berjiwang gak sbb bohsan ar xtulis pasal benda2 jiwang nih,tp apakan daya xda apa nak djiwangkn buat masa nih...:)

ohyer,aku da buat mid term planning aku utk tahun nih...insyaallah aku balik bulan 3kn??so aku plan n bincang ngan fauzul adik aku smalam utk pulang sama2 jumpa n ngadap mak n abah kat dhahran,saudi arabia dlm bulan 4....hohohoho.....but sblm pergi aku plan nak join relief team persatuan AMAL M'sia ke Acheh......itu azam aku ar n aku da pn sendkn aplication kat diorang.....hohoho...nak tambah pengalaman n atas sbb2 personal yg mbuatkn aku xleh lama kat bumi bertuah M'sia nih...:)


sampai sini dulula yer blogku yg tercinta......nnt lain kalila layan jiwang..klu asyik layan jiwang nnt xberkembang plak pemikiran nih asyik nak jiwang jer xbest ar...kita mau variasi n memastikn yg tersitat itu sentiasa ada dlm tersurat....muhehehehe.....:) adiosa!!!

No comments: