11.1.06

Love

assalamualaikum........
hohohoho...hari nih aku malu n gelak dengan tanpa segan silu lagi dhadapan lecturer project aku....muhehehhe....knapa??dkeranakn aku terlalu suka berpuisi n berjiwang karat......pendek kata mbincangkn soal cinta,ia terbawa2 ke dlm report project aku n dengan tak aku sedari ia menjadi bahan lawak dlm kelas kerana kekantoian yg memalukan ini........

"thanks to Mr Brandon Lee for the love on teaching us about steam turbine"

hohohooh....dlm acknowledgement pun aku bleh buat ayat jiwang ......n ngan selamabnya Mr. Dave baca kuat2 n cakap "i want to copy this n share it with my colleague"......akupn ya Allah....!!! malunyala rasanya...isk isk isk...knapala aku bleh xsedar akn kejiwangan aku yg melampau nih??? isk isk isk...malunya kat diri sendiri n kengkawan......

namun dlm malu tuh,aku la yg paling kuat gelakpn!!muhahahaha....bukan gelak kat ayat tuh,tp gelakkan diri sendiri sbb katoi cipan ngan Mr. dave....isk isk isk.......i'm very malu with me self.....:))

report project aku pasal steam turbine....hohoho.....banyak nyer kena re-do balik...yg designpn group aku masih lagi terkial2,nikn plak nak re-do kitorg punyer project...isk isk isk...knapala aku nih pemalas sgt nih......org puji2 aku cakap aku rajin study....tp adakah kalian sedar aku hanya berlagak study dkala kalian sedang memenuhkn bilik aku utk main game tu??xkn aku nak rebut ngan kalian sbb aku cam nak muntah da main pro evo tuh....!!! so,kenala paksa diri nih study.......:))

sampai sinila dulu cerita kejiwangan aku yg kantoi nih.....lepasnih kena buat muka keras pg klas,klu x nnt diorg akn cari can nak nyanyi lagu where is the love kat aku....sensitip nih perkataan love...isk isk isk....pengajaran dia?? jiwang biar bertempat....hikss!!! adiosa!!!

ganas x?ganas x?? muhahahahha!!!

No comments: