20.9.07

Chelsea


Salam semua...nih bukn nak tulis pepanjang,tp sekadar peringatanla kat peminat chelsea tu pasal keadaan chelsea skang......secara sedar xsedar skang nih chelsea nih dah cam club yahudi dah....owner dia yahudi (abramovich mmg keturunan yahudi-baca buku "roman abramovich"),manager baru diapn yahudi....baca provile kat espn sport......player diapn da mula masuk yahudi(ben haim,sahar-klu xsilap aku).....

so,kepada sesiapa rasa dia alert la kn???n sapa yg benci israil aka yahudi, sila2 la tukar club lain cam MU ker,Wigan ker, Derby Countypn ok apa....baru jer menang ngan newcastle....hehehehe

smpai sini jerla aku nak tidur...maafkn slah sila aku...heheheh adiosa!!

5 comments:

uMIe MieSYa said...

Wah! nampaknya dalam x sedar, ko dh meracun fikiran peminat2 chelsea neh.. hehe tapi bagi aku, semua pasukan2 tu kan kapir. so, takyah sokong sape2. jangan tengok bola tengok je hal ehwal islam.. ihiks!

Unknown said...

oo baru aku tahu....

@zk@m said...

to umie: mmg la smua kapir umie,tp at least aku xsokong yahudi...heheheh

to chot: aku pn baru tau...:)

TeacherNunu said...

cikgu pun bagu tahu..kalu arsenal mcm mane lak azkam?

@zk@m said...

arsenal stakat nih ok jer...lgpn manager dia france....hehehe...ok kot..:)