21.9.07

Jumaat

"dlm sehari Msia ada 6 kes bunuh, berpuluh2 kes samun blum cmpur kes curi kasut kat msjid n curi duit masjid...."

inilah Msia skang nih...fenomena yg melanda negara Malaysia Islam Hadhari nih.....dari tahun ke tahun kiter bukan makin baik,tp ia menjadi makin teruk!!! Adakah kerajaan sibuk nak kaut untung ngan kenaikan tol,invester dr luar utk mbangunkn Penang sehingga mengabaikn kehidupan rakyatnya n mebaik pulih sistem sosial Msia??? akupn xtau jawapannya...:(

Adik Nurin, aku cuma mampu tumpang bersedih jer....apa lagi yg mampu aku lakukan,aku bukan genius dllm bidang siasatan cm sherlock holmes utk cari pembunuhnya....n aku xder maklumat utk mbantu siasaan polispn...hanya doa aku iringkn bersama keluarganya....:( al fatihah.....

smpai sini jer la dulu....adiosa.....:)

2 comments:

uMIe MieSYa said...

Al-fatihah utk arwah adik nurin... :( Sama2 kita berdoa agar penjenayah bertopengkan syaitan dan berhati binatang tu segera di tangkap dan dihukum dengan setimpalnya.. hish!! kejam.. kejam.. kejam...

@zk@m said...

btul2...cepatla kena tangkap...klu xmakin ramaila yg jadi mangsa nnt...:((