19.9.07

PUasa

Salam semua,
lama aku xngedate kat sini....mmg beribu mcm alasan dkemukakan stiap kali update ku lambat di utarakn....heheheh...sorry bangat!!!

paperpn,slamat berposer kat semua n maaf zahir batin.....sminggu alhamamdullillah aku puasa ngan baik dlm tempoh nih tanpa ada sekatan...hehehe...cuma kekdang tercabar gak iman aku bila jln2 kat KL nih...heheheh

aku gak nak ucap syukur yg amat pada Ilahi sbb akhirnya aku mampu memiliki kereta aku sendiri....alhamdullillah....:)bleh aku jln2 pasnih...tp mak aku xlepas kn aku drive sorang2 lagi...huhuhu...sabarla,bukan salah dia pn,aku yg da bertahun2 xbwk kete....:)

2 comments:

chot said...

tahniah la..bole bawa aku ronda 1 kl lepas ni...hhhe

kurzz said...

azkam...
dah ader kete tu...dtg2 lah bertandang di wangsa maju sek.10 hehehe...bleh round lepak NZ..