19.10.05

the legend return....

assalamualaikum....sekian lama aku beralih arah,kini aku kembali dngan pengalaman baru,ngan wajah baru (rambut da panjang, berat bdan da turun sbb sini makan xsedap) n juga semangat baru......



dulu blog nih pernah menjadi kerisauan kat aku sbb bnyk isu yg aku utarakan mengusik segelumat hati nurani insan2 yg membacanyer sehingga aku berhenti utk seketika utk mendelete yg mana bleh menimbulkn porak peranda dbumi tuhan nih.....muuhehehhehe.... xdala truk manapn,cuma kekadang ada org terasa cam xbest ar.......

namun kini aku kembali lagi..... kembali utk menyinari dunia blogging nih ngan idea n ulasan2 aku.dulu time memula aku bblog,punyerla toya blogspot nih ngan hanya bleh menulis,kini lepas aku surf balik n usha ramai blogger lain punyer blog,aku rasa cam da dapat seru da utk kembali....huhuhuhu......

masa depan,tida ada sesiapa yg dapat mngetahuinya melainkan Dia.masa depan hanya akan mejadi satu misteri alam berapa lama aku akn menuliskn ungkapan aku disini n masa depan juga yg akan menetukn apakah impaknyer blog nih pada makhluk bergelar manusia....adakah ia mampu mengubah hati mata2 yg mebacanyer?atau adkah hati aku yg akan berubah nnt?semua jwapan terletak pada masa depan yg hanya diketahui olehNya.......

entri pertama selepas berberapa bulan beralih ker blog frenster munkin bnyk kurangnyer,namun aku akn berusaha utk improvekn dri nih.sbb blog nih asalnya dbina adalah utk aku muhasabah dri,utk aku luahkn segala dhati n mengadu nasib dri ini........ bnyk kemajuan yg da dlakukan oleh blogspot nih membuatkn aku eager nak blajar balik n kembali membuat dri nih up to date ngan teknologi terkini.......

wah wah wah....da panjang aku menulis ngan lentok bahasa seorang pujangga...heheheh...da lama aku tinggalkn dunia penulisan serius nih sbb malas nak gempar otak utk mencari kata2 sesuai dtuliskn,munkin hari nih lepas 2 minggu pose otak da bleh keluarkn butir yg indah utk tatapn aku sendri........

No comments: