24.10.05

posting layan jiwang

aku lupa nak letak nih...aku ambik dr abg iznan,slh sorang yg banyk memberikn aku petunjuk n nasihat secara langsung @ xlangsung.......skang da kawin n this is his thought to be share with all my fans....

Aku suami orang
aku suami orang....hehhe....apa perasaan jadi suami orang..setakat 13 hari ni jadi suami alhamdulillah pesanan2 orang2 lama masih dapat dipatuhi..semoga terus istiqomah....taklim dapat dibaca setiap malam sebelum tidur......solat berjemaah masih dapat dijaga...cuma bangun malam minggu ni termiss (letih buat persiapan di manjung).....target aku at least seminggu sekali or dua kali bangun malam sama2......mak dan tasneem memang sportingbanyakla ahlia kongsi dgn mak dan adik......best2...ni yg best nikah awal....hikmahnya nikah awal ni, ialah masa nak kenduri takdela gelabah sangat cam musang kene cabut ekornya.....yelah sebab kita dah nikah dan kahwin....ini tidak..udah masa kenduri la nak buat akad nikah, dgn orang ramai keliling usha...siap ada kameraman amik gambor.....atee...mana nak lancor lafaz nikahnya...tp aku nya senang....alhamdulilllah.........syukur.........apa lagi yg aku nak kan....kan tujuan blog ini dibuka dulu adalah utk menghapus kesuunyian....tidak sunyi lagiada orang meneman dirimalam siang dan pagitersenyum manis berseri-seriingin ku rafaq berjuta kesyukurandiatas nikmat dan penganugerahandari Rabb yg Maha Menegetahui lagi Bijaksanayang Maha Kaya dan PemurahKu miliki kini permaisuri hatimenjadi peneman dikala sepimenjadi kawan di jalananmenjadi pendorong dalam perjuanganalhamdulillah banyak2.......begitulah kata orang2 alim.......jika kita fikir mudah dan senang....sangka baik dgn ALlah...maka Allah akan buat menurut apa yg kita sangkakan.....


aku baca blog dia (nummerzwei) td n buat aku layan jiwang kejap......bestnyer jadi jiwang nih....bilala sampai giliran aku....???

4 comments:

Noushy Syah said...

uiks..azkam ..nak tawen ye?hehhehe...jom tawen..hahhahha..tawen ramai2 kat albert hall..kekekekkek

@zk@m said...

noush nak tawen ngan azkam?hohohoo...kang marah plak jejaka idaman noush tu....isk isk isk.....ramai yg memandang ngan nafsu amarah tu......

Noushy Syah said...

azkam...uiks...owang tanya azkam dgn sidia tu arrr..eleh dia buat2 xtau le tu...ishhh...noush mmg nak tawen..mesti mesti..ehehhehehhe

@zk@m said...

mmg ar nak tawen pn...tp bukan benda senang sbb cam posting sblmnyer nihla.....isk sshnyer nak citer......heheheh