19.4.03

i miss my keybourd...

dah lama rasanya tak ngusik blog nih..... minggu nih sebenarnya takda la sesebuk minggu2 sebelumnya, cuma kaki nih ha yg malas giler nak jalan pergi Resouce Center nih update blog. biasa ar nafsu aku nih, kalau kat internet, update blog tu jadi sampingan plak.... tu yg susah tu!! mesti tangan nih nak pergi check mailla, usha website best la, masuk semesti.net la...banyak ar lagi!!

semalam aku baca blog bro rafique, n ari nih ingat pasnih nak baca bro iznan nyer plak.... rasa cam jeles jer ngan dier.... sampai kat u.s pun bleh lagi dier praktikkan karate dier. aku plak sampai abis skool jer. mmg aku nih keteguhan ati kureng ar.... tambah jeles lagi, dier bleh plak masuk tournament kat sana n dah blajar sampai meditation dah..... huh..... aku nih dah makin jauh ketinggalan banding ngan dier. meditation kali terakhir aku buat biler yer? ha.....last skali darjah nam waktu taekwon-do ngan master Wee aku.... pastu ,aku dah stop dah, n sejak tu aku dah makin malas n makin lembab nak train badan nih...... tapi time kat umah dulu best, satu family pergi training ngan bapak aku skali joinaku train n tambah aku respek kat bapak aku nih, dier bukan ada ego yg tinggi cam aku, time aku kecik dulu, semata nak bagi aku motivasi, dier sanggup train skali ngan budak2 sekolah rendah. kira kalau kat dalam dewan train tu, kalau tengok dari jauh,rasa cam pelikla sbb dier sorang jer badan besar!!! patu dier start dari bawah plak!! sama2 ngan aku daftarpun sama2....... tu yg buat master aku respek dier sampai skang..........

satu lagi yg aku sedar perubahan kat karya bro rafique nih, makin jiwang n makin banyak dia mention pasal "c" tu... hehehe... nak ajer aku korek rahsia nih dari dier. kalau aku tinggal dekat2 ngan umah dier senang skit..... yg susahnyer aku jauh ntah brapa ribu batu nautika dari sini ntah!!! tambah tak best kisah cinta dier nih penuh mistik.... bukan citer hantu ar.......tapi bagus gak kalau dah jumpa se penyeri hati tu...... bleh ar makan nasi minyak.....dah lama tak rasa nih...... harap la org yg dier akan jumpa nanti adalah seorang wanita solehah n mempunyai ciri2 sumaiyah.....*harap aku pun jumpa org yg punyai ciri2 sumaiyah gak...bahagia idup aku nih.....insyaallah.....*

o.k.....back to serius bisnes..... esok, beberapa ratus budak2 tajaan petronas akan datang buat english camp diorang kat ALAM nih.... kitorang yg jadi penuggu kat sini takkan terlibat secara 100% la.... tapi rasanya time dorang ada aktiviti cam voley ball JJ kata kitorang kena jadi setiausaha@penjaga garisan....nih yg tak best nih... takda can aku nak tunjuk skill n menekel awekz2 petronas nih...tapi ok gak dia buat camtu...terpelihara skit aku nih dari menggatal kat anak dara org bukan baikpun..... dah banyak kali kena saound ngan org...makpun dah saound, so, cukup ar kalau dah ada satu......... buat apa la nak tamak..... lagipun,aku takda masa nak layan diorang tu......... so, aku rasa aku akan cari kenalan baru ar *budak laki ar* , so nanti time aku ada can nak buat projek aku kelilingi malaysia sebelum belayar nih, bleh ar numpang rumah depa.... mana tau Allah nak bagi aku can buat dajwah kat keluarga2 yg memerlukan bimbingan ker........bleh aku tambah akaun akhirat aku........ doakan ajerla yer..... insayaallah...

aku rasa cam tak best jer jarang2 update blog nih..... info makin banyak, masa makin skit... problem btulla..... camana nih yerk?? aku harap aku dapat update slalu n berkongsi apa yg aku ada nih ngan semua yg baca walaupun takda pembaca, tapi yg penting aku puas buat benda nih sbb aku bleh expresskan apa yg aku rasa, n bleh ilangkan beban dalam hati nih.......... lepas nih kena usaha lebih lagi.....GANBATTE ne.............adios amigos sayonara

No comments: