25.4.03

the visiter....
dah genap seminggu dah student yg di sponsor petronasa menetap kat sini utk module english diorang. ramai ar gak, seramai 180 org kalau aku tak silap kira. tapi yg tak bestnyer, sepanjang minggu nih server down plak. plik btul la aku bile aku rajin nak update blog n ongkos aku tengah ada nih, ada jer halangan nyer......tapi aku rasa ada hikmah nyer kot. agaknya allah nak halang aku dari mengarut benda2 yg lagho kat blog aku nih kot........

pasal visiter kitorang nih, ramai gurlz aku rasa....maybe mata nih asyik tengok yg gurlz jer kot. bukan nak cari awewkz, sajer jer, sbb jarang kat sini ada pompuan, skali datang ambik ko.... ramai gilerz..!!!! tuyg kena culture shock skit tu..... *jgn salah paham, aku tak pernah cakappun ngan diorang, malu la....* yang bestnyer, makin ramai ar geng nak aku ajak buat main petang2. skang bleh main mcm waktu petang dari bola sepak, copa, basket, volleypun main kekadang dlam satu hari tu......... memang rasa meriah gilerzz kat sini. kat sini aku jumpa ar gak ex-student SEMESTI dulu....... tapi tak ramai n semuanyer senior aku dulu time klat sekolah coz diorang nih intake matrik asalnya....so,walaupun first year sama ngan aku, tapi diorang dah tua maa....*sama jer boyz n gurlz...!!* oh lupa plak nak citerkan sapa yg aku jumpa..... aku jumpa buyong, tabib, ngan fauzi manan.......... semua dah nampak smart gilerz n diorang semua tak banyak brubahpun........cuma tabib ar skang budak2 u panggil diorang babe....cam nama pompuan plak!!!

apa agi eh?? oh best punyer crita...skang nih budak2 ECH kat sini dah mmenuhi surau kat hostel tu....... kira ada ar gak hidup cuma kitorang jer kat sini..... lagi best skang ukhuwah semakin erat n banyak benda kitoang dah buat sesama kat sini cam main sama2 pergi cafe sama......memang rasa best giler!!!!!!!!!..............

apa lagi erk? cam blank jer otak nih sbb dah jarang pikirkan kebesaran tuhan kot?? btul ker? bahaya ar kalau camnih....... tapi aku ada jumpa satu page yg buat mativasi cara islamiah skit, tapi tak slalu update yg tak best tu...so kalau nak tengok click ar sini<---....sampai sini ar dulu. esok taktau lagi sempat ker tak update blog sbb nak kuar pergi beli komik yg dirindui....... tapi insyaallah ahad aku nak update. rasa cam tak best jer biler segala persoalan dihati nih takda tempat nak diluahkan.....nasib baik ar idea blog nih datang dlm kepala aku.....alhamdullillah *btul ker aku eja tu haa...??* so, watch out more news from me......adios amigos sayonara.......assalamualaikum

No comments: