7.3.06

Countdown!!

berita gembira buat semua sahabat...!!!
maka dengan ini,saya sebagai pemegang mohor2 diraja blog nih ingin mengumukn tarikh kepulangan sy jatuh pada 14hb mac (6 hari sblm aku dlahirkn!!hehehe) 2006 bersamaan ngan kul 3 petang hari tersebut...hehhehehe......mengikut plan asal,saya akan mendarat di lapangan terbang KLiA pukul 3.05 petang 15hb mac (bersamaan 5 hari b4 bday aku!!!).pintu mana,xtau lg.flight apa,xtau gak lagi. stakat nih aja pengumunan diraja nih!!!

Countdown..... seminggu jer lg aku akan pulang ke negara tercinta.pulang sebagai seorang graduan luar negara yg berkelayakan sebagai seorang jurutera...hehehe...ayat jiwang!!! aku xtau nak expect apa pada hari kepulangan aku,tp yg pasti aku akan menunaikn nazar aku hari aku lulus Oral test aritu..."andai aku lulus hari nih,akan aku pulang dengan memakai uniform melangkah kuar dr kapal terbang..." so,klu sblm nih org tgk aku dlm gambar berlagak macho ngan uniform aku yg serba hitam bertali leher,kali nih aku pakai life!!! bukan nak nunjuk,tp sbb aku nih seorang yg xsuka pakai uniform n pernah ada org request,aku terasa cam nak nazar tu,kenala buatkn kn kn??? hehehhehe......so,sapa yg jemput aku dpt ar usha2 gaya lelaki macho terakhir pakai uniform sbb aku rasa tu last aku pakai baju tuh.....klu aku pakai lain kalipn munkin time dapat pangkat dr istana n ia kemunkinan xkan berlaku sbb aku bukan yg kejar pangkat .........

countdown......seminggu lagi aku akan pulang n menunaikn janji2 ku pada seseorang.....dpt ker aku menunaiknnya setelah bertahun menyepikn diri?? malam yg istimewa xkn aku lupakn walaupn aku slalu dtuduh xmatang n suka main2, tp janji tetap janji!! kepulangan ku ini menunaikn janji, juga menuntut janji dr afzan utk blanja makan kat nandos, [ed] ngan sodep utk bawak jejalan, syah utk pinjamkn citer2 kartun dia...hheheheh....n sapa ntah lagi...xigt aku sbb bukan aku nak tuntut manapn....kang jadi beban plak...isk isk isk....tp janji aku akan aku tunaikn insyaallah.........

countdown......seeemmmiiinnggguuu aja lg aku akan pulang....hmmm...aku xda plan yg konkrit lagi nak buat apa bila pulang nnt....hmmm.....yg aku da plan cuma janji aku.lepas tuh aku xsure lagi...insyaallah aku akan melawat sodep ngan afzan sbb dekat skit.then ke johor utk melawat sahabt2 disana cam [ed] ngan alyn,maybe ke Perak utk melawat syah yg tgh dlamun cinta ngan noush n then melawat skool tercinta n balik kampung rasa masakan kampung puas2!! then ke Terengganu utk melawat sahabt2 dsana n usha tempat2 aku slalu dating dulu....hehehe...memori oktober..:) apa lagi erk???ohyer,setelkn visa aku utk jumpa mak ngan abah kat dhahran...nak harapkn MiSC tuh....the day is malam la answernya!!! super sepian punyer company!!! nasib ar mak suruh sabar,klu x da lama da kema bambu ngan aku!!! :))

apa lg nak countdown nih???hmmmm.......xsabar nya nak balik!!! ramai2 la memeriahkn upacara menyambut aku !!heheheh......lawak jer,hari tuh hari kerja....xyah paksa diri....nnt xpasal2 kena marah sbb monteng!!! tp sapa yg rajin tuh bleh2 datang jemput...jgn gelak aku pakai uniform dahla.....nnt muka aku merah xmacho ar ....:))

sampai sini dulu nukilan heppi aku!!! jaga diri bebaik n sampai2kn la berita baik nih..mana tahu Pak Lah ngan Ismail Kamus nak jemput aku ker....(ngehahahah...perasan cam YB jer) pada sesiapa yg nak jemput bgtaula yer,nnt xdala aku tinggalkn sesiapa terkontang kanting d KLiA tuh mencari aku.....:) klu bgtau,senang aku mencari n bleh kita borak2 n tukar2 citer.....rindu pada yg sudi.....adiosa!!!

3 comments:

Anonymous said...

yeahhh, dah nak balik dahh..hehehe

apsal alyn sebak ekk baca ekk...hehehe, mungkin sebab alyn penin kot..hehe

x de lah, sebak...sebak coz...mesti mak azkam suka kan, hepi kan anak yg jauh kini kembali..kembali dgn kejayaan...melangkah segak dgn uniform...hehehe, alhamdulillah...azkam punya kesempatan...sejuk perut ibu, hehe...hahahaha, x bleh nak taip...nak nangis jek...

peaCE

Noushy Syah said...

muahhahahhaa...conoknya dia!!! Moga selamat sampai dan ceria dpt jumpa org2 tercinta disana...jgn lupakan adik abg yg jauh disini nih ok?Dan kalau jumpa dgn my syg...emmm abg mesti plukkan utk n0ushy bole?tehehhehehe...xsangka begitu cpt masa brlalu kan abg?What ever gud luck and besh wishes to you...yehaaaaaaaaahhh!!
P/s...ade ke yg special menunggu kat KLIA tuh?tehehhehehhehe!!!

@zk@m said...

@alyn: jgnla sebak alyn..:) nnt azkam balikpn xtau sapa yg sambutla...mak azkam xleh smbut sbb dia jauh dr M'sia.....kn azkam da tulis xtau nak expect apa sbb xsure lg ada org nak sambut ker x...:) hanya gembira dpt balik M'sia jer...:)

@noush: nak pelukkn syah??blh2...xda hal!!!! haa...nnt dtg M'sia jgn lupa plak cari abg tau!! jgn plak dating smpai lupa diri!!! :) org special kat KLiA??? hmm.....xsurela....parent n adik2 abg jauh.....hakimi ngan adik abg no 2 jer yg dekat M'sia....maybe ngah,lang ngan cu datang kot....spesel la tuh..:)