29.3.06

Dunia Belum Berakhir

salam semua...lama aku mbuzykn diri mengembara mencari kedamaian....heheheheh....ayat jiwang da mula dah..:)

dlm seminggu 2 nih,aku mmg busy menjalankn usha2 aku yg berbagai niat nih n dkala aku menonton perlawanan lyon vs milan nih tergerak hatiku utk nukilkn detik2 best shaja dlm aku mendiakn diri nih...:) xdala nnt afzan igt aku lupa nak ngedate...:)

benda pertama berlaku ialah aku dpt offer jd coach bola baling utk SMK COnvent....:) waa....jgn pandang sebelah mata beb.....bnyk2 skolah,knapala skolah convent yg aku dpt????huhuhu,....aku xtrima lagi sbb skool pompuan la n aku plak kureng skit ngan pompuan....pendek kata mulut nih clupar ngan pompuan ar...:) aku rasa aku apply sek jln peel la...sekolah rendah jer.....at least bleh isi masa lapang aku disini sementara aku menanti masa utk pulang..:)

then aku mengembara ke johor,kota tinggi utk bertemu ngan seorang ibu yg ku anggap cam ibuku juga.aku dengar dia masuk hospital,malam tu jugak aku pulang melawatnya n alhamdullillah dia sihat walafiat...:) sempat borak2 ngan dia n rasa masakan dia sblm aku pulang smula sbb nenek akupn sakit gak kat kampung n aku kena usha nenek gak...:) ohyer,anak bongsu dia kawin minggu depan....isk isk isk....jeles aku....aku gak yg xda org nak...:(( tahniah buat anak bongsu dia krn dapat kawin ngan lelaki pilhan nya....

then balik perak....:)melwat nenek yg sakit tua...:( sedih ati nih tp aku nak citer yg heppi2 jer...aku jumpa lang,long,uda n adik aku.....da lama xborak sampai pagi ngan dia...bincang macam2 pasal hidup dia n study dia...:)tp aku jels ngan dia...mak belikn hadiah utk aweks dia@bakal adik ipar aku tp xda paper utk aku...:( tanya knapa djawab,nak bg hadiah buat apa klu solo lagi.....so adik ajala dapat....jelesnya!!!!!

then aku usha sekolah aku kat teluk intan,SEMESTI....makin lawa sekolah aku,tp makin buruk prangai adik2 aku disana.....sedih aku.mereka da hilang rasa hormat guru,malah hilang adap susila bangsa melayu.....apatah lagi bangsa islam.........makan xpakai baju depan pompuan tanpa rasa malu.xda ucapan slama mebasahi bibir mereka......tp yg heppinya aku dpt jumpa cikgu2 aku....:) rindu kat diorang!!!

then aku dapat jumpa kawan baik aku.....dee ngan wanzul kat utp...!!! waaa...best2....rindu bangat pada mereka...:)borak2 then makan2 n buka citer2 memalukn aku...isk isk isk....tulah malas nak jumpa diorang nih...aku aja yg kena!!!!

then balik ngan shahrir n disinila aku....:) waa...ngantuk utk ngedate yg mantap2...sorryla pada blogger feveret aku Noush ngan Yna ...lama aku xda can nak masuk...:) sorry erk??? insyaallah aku ada masa aku usha...:) sambung tgk bola plak....:))adios!!!

2 comments:

Anonymous said...

apsal tak citer skali racun semak samun kat ladang?

@zk@m said...

aik???sapa plak nih.....smpai meracunpn tahu nih....fauzul eh???