4.3.06

white snow....

every now n then,the snow lightly raining......da beberapa hari mata ini melihat keindahan salji yg menghiasi tanah2,memutihkn bumi aku berpijak...:) even right now,the snow is still raining beautifull in front of me...:)

munkin ini lambaian selamat tinggal utk aku dr alam...:) munkin ini satu memori utk aku ingati sblm aku pulang ke M'sia.....tp aku sedih xmampu berkongsi bersama2 insan2 yg aku sayangi......dlm saat ini aku terigt janjiku pada seseorang, andai aku pulang nnt,akan aku siapkn 1 malam istimewa khas hanya bersamanya....ngehehehe....candle light dinner yg best!!! :)

salji makin tebal n hati makin rindu utk berkongsikn ia.........heheheh..ntah apa aku merepek ntah!! aku mmg da xpandai ar buat ayat2 cambest cam dulu sejak aku berenti jd mat jiwang nih (hehehhe) skang layan jiwang jer....:) so nih ada skit ar gmbar2 dkala salji menemani aku.....:)






apa lg erk??isu minyak naik harga??hmmm...tu afzan da bincang da n aku plak setuju ngan dia....hehehhe...harapnya gajipun naik ar,baru xda effek sgt minyak tu naik harga ye dak? :) well smpai sini ajala dulu...hehehhehe....nnt aku akan suarakn tarikh kepulangan aku.....sapa2 yg nak nyambut nnt,bgtaula,bleh aku cari korang....:) lagi ramai lagi bagus....nampak meriah skti...:) adiosa!!!

3 comments:

Lea Dzahir said...

wahahaa..cantiknyer salji... bila laa dpt merasa kedinginan salji.. isk isk..kene kawin mamat oversea laa camni baru dpt duk kat sana..rasa salji..summer,autumn, spring..whahaa.. (berangan..)..

pei said...

Haha, yay! We had snow in Bradford too! I was up near Newcastle during Christmas... hey, maybe we can meet up sometime to catch up on old times. :P

@zk@m said...

@aza:laaa.....await nak kena kawin ngan mamat oversea plak nak rasa salji aza??kawin ngan tokey kilang buat aispn dpt rasa kesejukn salji...ahahahha..:) nmpak jer best,tp sejuk tau!!

@pei: waa....u coming here during chrismas?? you should told me though so that we can hook up and borak about our memories of primary school!!hehehe....very rindu ar that time when i'm still cute!!hehehhe......