6.3.06

the stories...:)

more snow too come!! hehhehe...nih adalah antara gmbar2 bersalji aku dsini lepas aku abiskn usha2 citer "love story in Harvard".....trimas pada aza sbb rekemenkn citer tuh....hehehhe....tgh layan citer jiwang diiringi ngan alunan salji yg membeku.....:)

pemandangan depan hall aku...hehehhe....paling tebal since aku ada kat sini......best! best!best!!
tobat pasnih xingin aku pegang salji xpakai glove!!!siap sedia nak perang, tp last2 memaksa diri utk senyum bg nmpak cambest skit....:) sorryla selebet sbb nih baru lepas smayang subuh n fresh dr bilik!!hehehhe....kesimpulannya,nih wajah comel (mueerrkk!!) tanpa make up aku ngan rambut panjang xtersusun rapi!! :)
i belive i can fly!!! lepas nih xkn sesekali aku baring atas salji!! sejuk dia buatkn aku duduk 2 jam depan heater!!
the view....
bleh ker bayangkn kulit snow white putih camnih??? isk isk isk....xbest nyer!! org nak kulit kuning langsat skit....:)

citer lain plak......

"love story in Harvard".........best,sedih n banyak pengajaran....pasal student yg inmature n lurus cam aku ( syok sendri...hehehehe) meet with a girl that will do anything just for money (buat kerja,bukan buat benda bukan2!!).......tringt time kat ALAM dedulu,bercinta ngan "tangan emas" UKM....ngahahha.....kena tegur ngan mak cik dlm komuter sbb duduk rerapat sgt padahal ruang skit punya beso!! tula bercinta xigt dunia namanya!! hehehhe....kisah lalu yg terpaksa dlupakn...(tp xlupa2pn) :))


aweks cute yg pendek tp tabah..:)skejap jer scene kat Harvard nih, tp dr Harvard tuhla kisah cinta bermula.....senyuman aweks tuh, bila diorang cakap "okey" n cmana cinta itu boleh ubah kita......:) nak buat koleksi ar citer2 drama yg best nih....bleh nnt bosan2 atas kapal aku layan jiwang sengsorang...:) citer nih jugak terigtkn aku pada seseorang yg sanggup simpan rahsia penyakit dia dr sesiapa sampai terpaksa berhenti blaja....:( aku yg tahu cuma mampu berdoa n doa......namun trima kasih utk dia,dia bukakn hati aku yg kurang amal nih utk merajinkn diri buat amal malam.......kerana dia,Quran itu menjd teman aku n kerana dia Allah tempat aku menangisi nasib ...........trimas utk dia yg mbuka hati ku..........

citer lain la plak........

xbaik sedih2,tp td hati ku menangis kerana menonton dokumentari pasal "muslim in my family" dr BBC.....a wise man once said, "i saw islam in a non muslim country..." n that is also what i saw in here......

best aku tgk citer nih pasal kehidupan org2 yg covert n knapa diorang convert.....ada 1 yg menarik minat aku,"Yvonne, islam is perfect but unfortunately the follower isn't..." camtula kot bunyi nya....yg penting paham...... seronok aku tgk cmana diorang terbuka hati memeluk agama islam n amalknnya,bukan sekadar islam hanya pada nama...... reporter british yg kena tangkap kat afghan tuh pun da mengucap (Yvonne apantah....tgk ar nnt)..........

aku rekemen korang luangkn tgk cite nih...dlm 30 minute jer....mmg best n aku xsure apa effek kat sahabat semua,tp hati aku menangis cemburu kat diorg yg mendapat hidayah Allah,bersih dr segala dosa n cuba tmbah ilmu yg ada ngan ilmu agama.....aku plak,makin banyk dosa nih...:( ada gak isu pasal tudung n aku rasa yg pompuan baik gak tgk tuh cam noush ngan Yna...mesti kalian nampak lagi ayu dengan purdah tuh.....:) cadangan jer....jgn ambik hati plak..:)

utk yg nak tgk tuh,bleh ar klik kat sini:) <-- tgk tau!! bukan senang nak cari nih!!

No comments: