17.3.06

kasutku kasut mu aje...???


hari yg best pernuh ngan warna warni kehidupan...:)afzan menepati janji utk blanja aku makan nandos!!! heheheh...walaupn mahal n xsebest ayam masak merah mak,tp ia jd amat best bila afzan blanja....!! klu nak makan nandos n rasa nikmat dunia,pujukla afzan blanja sbb nnt ntah camana ia jd best!!! ngehehehehe...:)

then pergi smayang...:) best sbb rindu bangat aku pd masjid as-syakirin nih....tp kepulangan aku kali nih mmberikn titik hitam dlm sejarah idup aku...kasut nike winter collection yg aku sesusah cari kat London ngan harga prmosi cuma $10 (setelah harga diturunkn 75%) hehehhehe.....tp cam diorg cakap ar,mmg aku xda apa nak dmarahknpn.....klu marahpn buat ilang macho jer...rambut panjang,tp xcool xbestlakn??? xda rezki maa...:) munkin mamat tuh xda kasut n kasut aku aja yg Allah bg dia nampak pastu dia amikla....kira sedekah jariahla.....esok belila kasut baru....harapla aku dpt cari yg lebih cantik ngan harga yg murah......... apa jd pastu eh??hehehhe...buat muka slamba n kepala menghadap ke atas, then berjalan la ngan macho nya keliling KLCC tuh....heheheh.....kira klu time tuh korang nak cari aku,carila jejaka yg serba biru yg xpakai kasut....ngahahaha...mmg sahla tu aku!!!!....:))

best kuar ngan diorang nih...mmg sempoi2 abisla.....best gak bincang isu2 semsa n ketahui perkembangan semasa diorang!!..bincang pasal kes Ujang dulu tuh yg buatkn blog afzan kena serang ngan hikmat jejaka songsang tuh.....then ada gak bincangkn tahap kejiwangan sodep yg mmg berada dtahap ke-7 hikmat jiwang petala langit !!hehehehe.......tp dia cakap aku nya lagi jiwang....jiwang ker???ehhh....xda2......afzanpn kata sodepnya lagi ganas...hehehhehe......paperpn aku puas atila ngan perjumpaan mini nih.....hehehhe....xsabar nak jumpa bloggers2 yg lain...camana plak kerenah diorang nih yer???? mistikus cinta......

trimas ar kat afzan n sodep yg temankn aku cari penganti kasut yg ilang.trimas kat afzan kenalkn aku ngan jenama yg bakal boombastic 1 hari nnt made in brazil....rider...:) walaupn aku kena buat bdget balik esok sbb nak beli kasut gak memandangkn aku mmg suka beli kasut2 yg cambest,lgpn kak ilah nak kuat esok,teman ar dia skali.......:) then bila sodep ngan afzan balik aku balik ar umah lepas belikn kak ilah kyros kebab ikan dia...huhuhuh...letih oooo nak kontrol muka xbersalah sambil jln2 pakai stokin pusing2 klcc tuh...rasa cam model stokinpn ada...hehehhehe.......

malam nya (td jer) afzan call aku ajak kuar...aku igtkn xjd sbb [ed] dr Tankak kul 5,so takut dia letih,tp ngan selambanya diorang ajak,aku yg mmg berdisplin nihpn roger n out la!!! huhuhu......diorang bawak pergi pandan indah makan n akhirnya dpt aku makan sayur feveret aku kangkung masak belacan!!!waaaaa......leleh wa cakap lu!!! hehehehe..best best!!! aweks2 kedai nih pn cun2 gak la n pakai baju kurung,so xdala sakit mata mahupn time tgh makan tuh tersembur kat makanan bila nampak benda2 yg kurang enak!!heheheh...kedai apa erk???alamak lupa ar plak....:( xper2..tanya sodep sbb tuh kedai feveret dia....siap diorang da kenal la sodep nih...kira klu sodep dtg ngan [ed] xyah minta order,trus jer masakkan!!! hehehehhe.......paperpn trimas ar sahabat2 smua....:)
ni da balik n usha2 komen takziah kawan2 semua....cool...xdap paperpn,xda effek kat aku sgt,effek kat poket aku jer,makin nipis akunyer wallet jer.....cepatla masuk duit gaji aku!!klu xmasuk gaji barula ada effek kat aku!!!hehehehheh....:)) sampai sinila dulu.....trimas buat Anne yg sudi trus setia menjadi pembaca setia blog aku nih masuk tahun ke-4....:) aku xtau apa yg best kat sini,tp trimas bebanyak ngan sokongan anda......n slamat berbahagia skali......adiosa!!!

No comments: